Doar doi producatori straini de automobile vin la Salonul Auto de la Tokyo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hyundai este ultimul producator strain de automobile de masa care se retrage de la Salonul Auto de la Tokyo din acest an, retragerea fiind anuntata cu doar cateva saptamani inainte de inceperea acestui Salon Auto. Coreenii de la Hyundai nu sunt singuri care lipsesc de la Tokyo, fiind alaturati si de producatori din Franta, Suedia, China, Germania dar si de producatorii americani de automobile. Astfel, singurii producatori de automobile din afara Japoniei care vor fi prezenti la Salonul Auto de la Tokyo sunt Alpina si Lotus.
Lipsa expozantilor din acest an i-a facut pe japonezi sa scurteze durata salonului cu patru zile si sa reduca spatiul disponibil cu 50%. Numarul total al expozantilor fata de anul 2007 s-a redus la jumatate, iar situatia nu suna deloc bine. In 2008, Salonul Auto de la Tokyo a fost anulat, deoarece prea multi producatori si-au anuntat lipsa.
Din pacate pentru organizatorii Salonului Auto de la Tokyo, companiile reactioneaza la climatul economic mondial si reduc costurile pe cat posibil si de unde este posibil. In acest an, numerosi producatori de automobile nu s-au prezentat la Salonul Auto de la Detroit, in ciuda importantei sale, iar alti producatori la fel de importanti au lipsit de la Salonul Auto de la Geneva si de la Frankfurt.
Un producator de automobile trebuie sa cheltuiasca cateva milioane de dolari pentru a avea un stand la Salonul Auto de la Tokyo, asa ca anumite companii japoneze au cerut anularea acestui salon pentru a reduce cheltuielile. Organizatorii sunt insa hotarati – cea de-a 41-a editie a Salonului Auto de la Tokyo va avea loc in octombrie 2009, incepand cu data de 24.Via | AutomotiveNews (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
mama ei de criza......
OnTopic: Nasol ca nu se prea duc baietii acolo, cu toate ca pana acuma cand ne bagau niste preturi la masini de mureai, acumau redus din preturi si tot fac profit, si tot se plang...