Doar doi producatori straini de automobile vin la Salonul Auto de la Tokyo
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Hyundai este ultimul producator strain de automobile de masa care se retrage de la Salonul Auto de la Tokyo din acest an, retragerea fiind anuntata cu doar cateva saptamani inainte de inceperea acestui Salon Auto. Coreenii de la Hyundai nu sunt singuri care lipsesc de la Tokyo, fiind alaturati si de producatori din Franta, Suedia, China, Germania dar si de producatorii americani de automobile. Astfel, singurii producatori de automobile din afara Japoniei care vor fi prezenti la Salonul Auto de la Tokyo sunt Alpina si Lotus.
Lipsa expozantilor din acest an i-a facut pe japonezi sa scurteze durata salonului cu patru zile si sa reduca spatiul disponibil cu 50%. Numarul total al expozantilor fata de anul 2007 s-a redus la jumatate, iar situatia nu suna deloc bine. In 2008, Salonul Auto de la Tokyo a fost anulat, deoarece prea multi producatori si-au anuntat lipsa.
Din pacate pentru organizatorii Salonului Auto de la Tokyo, companiile reactioneaza la climatul economic mondial si reduc costurile pe cat posibil si de unde este posibil. In acest an, numerosi producatori de automobile nu s-au prezentat la Salonul Auto de la Detroit, in ciuda importantei sale, iar alti producatori la fel de importanti au lipsit de la Salonul Auto de la Geneva si de la Frankfurt.
Un producator de automobile trebuie sa cheltuiasca cateva milioane de dolari pentru a avea un stand la Salonul Auto de la Tokyo, asa ca anumite companii japoneze au cerut anularea acestui salon pentru a reduce cheltuielile. Organizatorii sunt insa hotarati – cea de-a 41-a editie a Salonului Auto de la Tokyo va avea loc in octombrie 2009, incepand cu data de 24.Via | AutomotiveNews (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Marca olandeză Spyker, celebră pentru modelul de performanță C8, a fost readusă la viață după ce a intrat în faliment în urmă cu 4 ani. Victor Muller, fondatorul mărcii, a anunțat că marca va construi în curând modele de performanță noi. (20.10)
-
Porsche a confirmat oficial numirea unui nou CEO, care va prelua șefia mărcii începând de anul viitor. Michael Leiters îl va înlocui pe Oliver Blume din 1 ianuarie 2026. (20.10)
-
Rimac își dorește să dețină controlul complet asupra mărcii Bugatti, potrivit unor noi informații apărute în presă. În prezent, Rimac deține 55% din Bugatti, în timp ce restul de 45% este în proprietatea Porsche. (17.10)
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată
-
Noul Leapmotor B10, lansat oficial în Europa: start de la 29.900 euro
-
Noul Jeep Grand Wagoneer facelift: primul model al mărcii disponibil cu range extender
-
Toyota va dezvălui un model de performanță nou în decembrie
mama ei de criza......
OnTopic: Nasol ca nu se prea duc baietii acolo, cu toate ca pana acuma cand ne bagau niste preturi la masini de mureai, acumau redus din preturi si tot fac profit, si tot se plang...