Europa: Ford Focus 1.0 EcoBoost a primit 4.700 de comenzi într-o lună
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ford Focus 1.0 EcoBoost, noua motorizare disponibilă în gama Focus, aniversează prima lună de vânzări pe cele mai importante pieţe europene. Cei de la Ford au primit deja 4.700 de comenzi din cele 19 pieţe tradiţionale pentru marca americană, iar noua motorizare a totalizat 23% din propulsoarele comandate. Pe unele pieţe, noul motor a obţinut o cotă şi mai mare din totalul comenzilor, unitatea de 1.0 litri fiind aleasă de peste 60% dintre clienţii de Focus din Elveţia.
Pe piaţa din Grecia, 37% dintre Focus-urile comandate în aprilie au fost alese alături de motorul 1.0 EcoBoost, în tip ce 35% dintre clienţii olandezi ai lui Focus au ales un motor 1.0 EcoBoost în aprilie 2012. Motorizarea 1.0 EcoBoost este disponibilă şi pe piaţa din România, cea mai ieftină versiune având un preţ de pornire de 17.000 de euro. Versiunea de 125 CP a lui Ford Focus 1.0 EcoBoost pleacă de la 17.600 de euro pe piaţa internă. Nivelul de echipare de vârf în gama Focus, Titanium, costă 19.300 de euro cu TVA inclus în compania motorului 1.0 EcoBoost de 125 CP.
Motorul 1.0 EcoBoost de la Ford are o masă de 97 kilograme şi este atât de mic încât poate să fie aşezat pe o coală A4. Ulterior, Ford va introduce motorul 1.0 EcoBoost şi în gama C-Max, unitatea fiind deja disponibilă în gama B-Max.
Propulsorul de 1.0 litri este construit şi la uzina Ford din Craiova, dar unităţile comandate de consumatorii europeni provin de la fabrica Ford din Koln.Via | Auto-media.info
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Puterea nu e rezultata din supraturarea unui motoras micutz pentru a-i spori performantele, ci a fost doar eficientizat.
Scuza-ma, dar mi se pare logic ca din moment ce uzura e redusa, iar arderea mai eficienta consumnul sa fie mai redus si evident, puterea sa fie mai mare. Iar considerand curba de cuplu a motorului si faptul ca maximul de cuplu e generat la o turatie impresionant de coborata, acesta v-a putea rula la turatii mai joase si prin urmare din nou, uzura va fi mai scazuta.
Poti sa te iei de fiabilitatea turbinei daca vrei, dar nu vad de ce ar fi alta decat a unui motor diesel.
Si sa nu cumva sa pomeneasca cineva despre "subturarea motorului" daca cuplul e obtinut la turatii joase. Asta tine foarte mult de stilul de condus al soferului.
Cineva povestea de ce a vazut la intrarea in tara pe un panou scris
"Bun venit in Romania! Dati-va ceasurile cu 50 de ani inapoi!" cred ca a gresit 100 de ani pe zi ce trece tot mai multi prosti !!