Ferrari 458 Italia nu va fi disponibil cu o transmisie manuala
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noul supercar din Maranello nu va fi disponibil niciodata cu o transmisie manuala. Seful departamentului de dezvoltare al celor de la Ferrari, Vittorio Dini, a declarat ca transmisiile manuale si-au "trait viata" si ca noile transmisii cu dublu-ambreiaj vor oferi o acceleratie mai buna si un consum de carburant mai scazut decat o cutie de viteze manuala.Spre exemplu, doar 5% dintre clientii predecesorului lui 458 Italia au ales o transmisie manuala in defavoarea unei cutii de viteze secventiale.
Desi transmisiile manuale au fost o traditie pentru cei de la Ferrari, clientii producatorului italian de supercar-uri nu mai aleg aceasta optiune, asa ca cei din Maranello nu mai au motive sa dezvolte o asemenea transmisie pentru noul lor supercar. Pe langa avantajele tehnologice oferite de transmisiile cu dublu-ambreiaj, cererea scazuta pentru cutiile de viteze manuale i-ar putea face pe cei de la Ferrari sa renunte la acestea definitiv.
Cei de la Ferrari declara ca transmisiile cu dublu ambreiaj sunt mai bune deoarece furnizeaza putere chiar si cand schimba treptele, pe cand o transmisie manuala intrerupe fluxul de putere catre roti in momentul in care este actionat ambreiajul. Abilitatile transmisiei cu dublu ambreiaj de la Ferrari ofera o acceleratie mai buna, iar consumul de carburant si emisiile de carbon sunt reduse semnificativ gratie acestei solutii tehnice.
In comparatie cu modelul F355 din 1999, emisiile de carbon generate de modelele Ferrari au scazut cu 35%.Via | Drive.au
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Volkswagen Golf GTI Edition 50, o nouă ediție specială a hot hatch-ului german, este oficial cel mai rapid model de serie al mărcii testat vreodată pe Nurburgring. Noua ediție specială, care marchează 50 de ani de la debutul primei generații Golf GTI, va fi lansată săptămâna viitoare. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Viata in toate formele ei este dinamica iar asta inseamna schimbari, evolutii si mai ales multa multa intamplare :)
Visul Ferrari este si tine de visul de a pilota sau de a tine un Ferrari, care model sau ce versiune tine doar de gust si de contul din banca :)
Nu conteaza prea mult cati cai putere are, cum ii are asezati in motor sau cum se modifica suspensia, tot ce conteaza este experienta de a conduce un Ferrari asa cum vrea fiecare, pentru ca este unica pentru fiecare :)
cine nu a codus o masina puternica din generatia noua nu isi poate da seama ca a trecut vremea cutiilor manuale