Ferrari F458 Challenge, lansat oficial în România

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 21.02.2011
Forza Rossa a lansat astăzi în România noul F458 Challenge, derivatul de circuit al modelului 458 italia. Modelul, dedicat exclusiv circuitului, costă aproape 250.000 de euro cu TVA.

Esential

570 de cai putere dezvoltă Ferrari F458 Challenge.

Forza Rossa, importatorul oficial al brandului Ferrari în România, a lansat astăzi, în cadrul showroom-ului său din Bucureşti, noul F458 Challenge, derivatul de competiţie al modelului 458 Italia.

Cel mai nou model lansat de italieni în România este succesorul lui F430 Challenge şi este dedicat în exclusivitate circuitului, omologat pentru întrecerile de tip Grand Turism, între care şi Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, competiţie monomarcă, desfăşurată pe trei continente (America de Nord, Europa, Asia).

Echipat cu un motor V8 de 4.5 litri, capabil să dezvolte o putere de 570 de cai şi un cuplu motor de 540 Nm la 6000 de rotaţii, F458 Challenge dispune de o transmisie cu şapte rapoarte, dublu ambreiaj de preselectare şi diferenţial electronic (Edif3), care gestionează eficient repartizarea cuplului între roţile motrice ale punţii spate.

Suspensia a fost şi ea modificată, dispunând de două bascule suprapuse pe faţă şi de Multilink cu sistem Flambock pe spate.

Nu lipsesc nici amortizoarele cu rigiditate reglabilă. F458 Challenge dispune şi de cea mai nou generaţie de ABS cu EBD, de frâne din carbon ceramic, de provenienţă Brembo, şi de unul dintre cele mai sofisticate sisteme de tracţiune de pe piaţă, F-Trac.

Cum era şi normal, F458 Challenge a renunţat la toate acele elemente de confort pe care le oferă un Ferrari, în favoarea unor elemente tipice maşinilor de curse: scaun sport, centură cu prindere în cinci puncte, volan multifuncţional inspirat din Formula 1 şi un nou sistem de telemetrie. Masa totală a scăzut şi ea foarte mult, graţie folosirii aliajelor uşoare şi a carbonului.

Noul 458 Challenge a fost deja comandat de trei români, deşi preţul său este de 250.000 de euro cu TVA, iar utilizarea sa nu este permisă decât pe circuit.

Comentarii (4)

  • Mama ce o sa ne mai distram pe circuit..... aaa... stai.... noi nu avem nici un circuit.... ce o sa faca proprietarul/rii cu ea?
    13 3
  • Proprietari 458 Challenge
    Sigur cei ce si l-au comandat au casa si dincolo unde circuite sunt cate vrei. ;)
    Sau sunt pur si simplu stupizi. :P
    8 0
  • BaditzaEx
    @Little foot - good point
    dar dk au case , unde sunt si circuite ( Germania, Italia, Franta ... ) de ce n-au cumparat-o de acolo ?!, doar cand se duc acolo, n-o sa o conduca pana acolo sau n-o sa o ia in trailer ;-)
    cred ca sunt doar stupizi - vb lu Badea : , astfel ca de fapt ideea este ca unii cu putza mika , sa aive cu ce sa se lauda < a mea face 100 in 3,2 > , < da bah, dar a mea e aia cu calutzul si am si pe blonda asta de sapt asta , de la pag 5 >

    In fiecare tara este normal sa existe bogati, oameni de afaceri cu jucarii din astea , dar ma nene , poate si acolo se fura , exista coruptie, dar sigur ( macar in Occident ) unii chiar merita banii pe care i-au muncit si au facut sigur bani cu capul , aici NU EXISTA SA FACI BANI CINSTIT , NU EXISTA !!!, iar dk incearca unul ... pai stiti si voi cum e sistemul pe aici :))
    2 2
  • BaditzaEx
    458 Challenge
    este clar o masina de colectie pt pasionati , frumoasa ( ce Ferrari nu e frumos LOL ) performanta dar si care este pacat sa o iei doar ca-ti etalezi < smeneria >...
    este o masina facuta pt pasionati care au clubul lor,si organizeaza anual , intreceri pe circuite inchiriate - asta nu e valabil si-n romanika, aici e vb de o mana de oameni marii afaceristi de dupa '89 ;-)
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru