Ferrari sufera de pe urma crizei, dar iese pe profit
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi se parea ca actuala criza economica nu isi face simtita prezenta pe segmentul modelelor de lux, Ferrari recunoaste ca vanzarile sale au scazut in primele noua luni ale acestui an.
Comparativ cu aceeasi perioada a lui 2008, profitul net inregistrat a scazut de la 243 de milioane de euro la doar 176 de milioane de euro. Chiar si asa, vanzarile au totalizat 1287 de milioane de euro din ianuarie pana in prezent, in scadere de la 1419 milioane de euro in 2008.
In total, pe parcursul celor noua luni scurse, Calutul Cabrat a reusit sa vanda 4680 de masini, in scadere cu 6.9% fata de aceeasi perioada a lui 2008. Cel de-al treilea trimestru al anului a totalizat 1454 de unitati vandute, in scadere cu 4.3%, ceea ce se traduce intr-o cifra de incasari de 396 de milioane de euro, in scadere de la 450 de milioane de euro.
Cu toate acestea, Ferrari a anuntat ca si-a marit cota de piata in fiecare zona in care activeaza, in conditiile in care segmentul supercarurilor a scazut cu aproximativ 40 de procente in aceasta perioada.
via | Ferrari
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Economic
-
Grupul Volkswagen și-a propus să vândă 15% din acțiunile mărcii Traton, un producător de camioane. Tranzacția va avea loc în prima jumătate a acestui an și ar urma să valoreze aproximativ 2 miliarde de euro. (23.01)
-
Analiștii Brand Finance au concluzionat că Toyota este cel mai valoros brand auto. În topul constructorilor de automobile, niponii sunt urmați de Mercedes-Benz și de Grupul Hyundai. (22.01)
-
Fiat a fost, și în 2024, cea mai vândută marcă a gigantului Stellantis, pentru al patrulea an consecutiv. La nivel global, italienii au comercializat peste 1.2 milioane de mașini. (22.01)
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
- Fiat a rămas vedeta Stellantis și în 2024: cea mai vândută marcă din portofoliu
- Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
- Un nou model chinezesc vine în Europa: Zeekr 7 GT promite peste 800 km autonomie
2. cresterea cotei de piata a macaronarilor in conditiile in care segmentul supercarurilor a scazut cu aproximativ 40% demonstreaza (a cata oara) valoarea calutului si ca saracii bogati se vor indrepta intotdeauna catre valorile reale din domeniu auto.