Ferrari sufera de pe urma crizei, dar iese pe profit
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi se parea ca actuala criza economica nu isi face simtita prezenta pe segmentul modelelor de lux, Ferrari recunoaste ca vanzarile sale au scazut in primele noua luni ale acestui an.
Comparativ cu aceeasi perioada a lui 2008, profitul net inregistrat a scazut de la 243 de milioane de euro la doar 176 de milioane de euro. Chiar si asa, vanzarile au totalizat 1287 de milioane de euro din ianuarie pana in prezent, in scadere de la 1419 milioane de euro in 2008.
In total, pe parcursul celor noua luni scurse, Calutul Cabrat a reusit sa vanda 4680 de masini, in scadere cu 6.9% fata de aceeasi perioada a lui 2008. Cel de-al treilea trimestru al anului a totalizat 1454 de unitati vandute, in scadere cu 4.3%, ceea ce se traduce intr-o cifra de incasari de 396 de milioane de euro, in scadere de la 450 de milioane de euro.
Cu toate acestea, Ferrari a anuntat ca si-a marit cota de piata in fiecare zona in care activeaza, in conditiile in care segmentul supercarurilor a scazut cu aproximativ 40 de procente in aceasta perioada.
via | Ferrari
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Economic
-
BMW a publicat rezultatele cu vânzările de mașini pentru prima jumătate a lui 2025. Constructorul bavarez a vândut peste 1 milion de mașini în această perioadă și i-a depășit pe rivalii de la Mercedes-Benz. (14.07)
-
Potrivit celor mai recente date, grupul Volkswagen a comercializat mai multe mașini electrice decât Tesla, pe Bătrânul Continent, în prima jumătate a anului. (10.07)
-
Potrivit noilor date ale Asociației Constructorilor Europeni de Automobile, România a înregistrat cea mai mare scădere a vânzărilor la nivelul Uniunii Europene în luna mai. Între timp, piața europeană a înregistrat o ușoară creștere. (25.06)
-
Noile Chery Tiggo 7 și Tiggo 8, lansate oficial în România: start de la 26.000 euro
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-5. 5 lucruri esențiale + VIDEO
-
Șoc în F1: Christian Horner, dat afară de la Red Bull
-
BMW: 50 de ani de la debutul Seriei 3. Cum a evoluat cel mai de succes model al mărcii
-
MG prezintă noile modele electrice IM5 și IM6: autonomie de 665 kilometri
2. cresterea cotei de piata a macaronarilor in conditiile in care segmentul supercarurilor a scazut cu aproximativ 40% demonstreaza (a cata oara) valoarea calutului si ca saracii bogati se vor indrepta intotdeauna catre valorile reale din domeniu auto.