Fisker a cumparat o uzina GM pentru finalizarea proiectului Nina
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fisker a anuntat astazi, intr-un comunicat oficial, ca a finalizat procedurile de preluare a uzinei Wilmington Assembly. Fabrica a fost cumparata de la General Motors pentru a deservi procesul de productie si dezvoltare a proiectului Nina, care are ca scop nasterea unui automobil hibrid, de familie, abordabil ca pret, asteptat sa coste aproximativ 39.900 de dolari.
Productia modelului ar urma sa demareze spre sfarsitul lui 2012, hibridul garantand astfel locuri de munca pentru 2000 de angajati ai fabricii din Wilmington si pentru alti 3000 de oameni din reteaua de dealeri sau furnizori. Fisker se asteapta ca productia sa totalizeze intre 75.000 si 100.000 de unitati pe an, mai mult de jumatate urmand sa ajunga la export
Oficialii producatorului american de automobile au declarat ca au ales uzina din Wilmington pentru dimensiunile si capacitatea sa de productie, pentru atelierele de vopsitorie de inalta performanta, pentru accesul usor catre porturi si cai ferate si pentru personalul bine instruit.
Tranzactia efectuata intre General Motors si Fisker a insumat 18 milioane de dolari.
Pe langa aceasta suma, Fisker va mai investi insa, timp de trei ani, inca 175 de milioane de dolari pentru reconditionarea si adaptarea uzinei.Fondurile folosite de constructorul american provin de pe urma imprumutului acordat de Departamentul Energetic al SUA in Statele Unite, estimat la 528.7 milioane de dolari.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Alfa Romeo va prelungi producția actualelor generații ale modelelor Giulia și Stelvio cu încă doi ani. Marca italiană are nevoie de mai mult timp pentru a proiecta motoare termice pentru următoarele generații ale celor două modele. (21.10)
-
Toyota a înregistrat cele mai mari vânzări din istoria sa în primele 9 luni ale anului după ce a livrat 930.452 de vehicule, ceea ce reprezintă o creștere de 2% față de anul precedent. Atât mărcile Toyota, cât și Lexus au atins volume record. (21.10)
-
Potrivit topului Best Global Brands, realizat de către firma de consultanță Interbrand, Toyota este cel mai valoros brand auto din lume. Constructorul nipon este urmat de Mercedes-Benz și BMW. (21.10)
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată
-
Noul Leapmotor B10, lansat oficial în Europa: start de la 29.900 euro
-
Noul Jeep Grand Wagoneer facelift: primul model al mărcii disponibil cu range extender
-
Toyota va dezvălui un model de performanță nou în decembrie
Comentarii (2)