Ford Focus primeşte la Frankfurt motorul 1.0 EcoBoost

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 13.09.2011
Din 2012, Ford va comercializa modelul Focus şi în compania unui motor EcoBoost de 1.0 litri. Unitate are trei cilindri şi este oferită în două versiuni de putere: 98 şi 118 CP.

Esential

170 Nm dezvoltă versiunea de top a motorului 1.0 EcoBoost între 1.300 şi 4.500 rpm.

Ford vrea să arate tuturor că a vorbit serios când a creat motoarele EcoBoost, aşa că va implementa o unitate de 1.0 litri în gama Focus. Motorizarea are două versiuni de putere 98 şi 118 CP şi va fi oferită doar în compania transmisiilor manuale cu cinci şi cu şase trepte. În compania noii motorizări, Ford Focus emite mai puţin de 120 de grame de CO2 pe kilometru. Tehnologia EcoBoost le va permite celor de la Ford să ofere performanţele unei unităţi aspirate de 1.6 litri alături de consumul redus al unui motor cu trei cilindri şi avantajele fiscale şi economice ale acestui gen de propulsor.

Prin oferirea unui motor pe benzină de cilindree mică pe Focus, Ford nu numai că face o declaraţie privind seriozitatea intenţiilor de downsizing, dar arată şi puterea inginerilor de a dezvolta şi perfecţiona motorizări şi transmisii. A produce un motor 1.0 EcoBoost cu asemenea performanţe şi cu acest nivel al consumului de carburant este un exemplu al angajamentului nostru pentru a avea cel mai redus consum din segment, a declarat Graham Hoare, Executive Director al departamentului de Trenuri de Propulsie de la Ford Europa.

Ford Focus 1.0 EcoBoost va fi oferit în Europa, China, Statele Unite ale Americii şi alte pieţe.

Motorizarea 1.0 EcoBoost va fi introdusă ulterior şi pe alte modele, printre care şi B-Max. Cei de la Ford ar putea produce acest motor şi la uzina din Craiova, dar informaţia nu a fost confirmată odată cu debutul lui Focus, semn că motorizările făcute în România ar putea ajunge doar pe maşinile fabricate în ţara noastră. Indiferent de ţara de producţie, această motorizare are o specificaţie globală, ceea ce înseamnă că motorul va fi identic indiferent de fabrica în care va fi construit.

Via | Ford

Comentarii (6)

  • Vasilica
    E un pic de motor
    Cand ma gandesc ca altii anunta cu 30 de ani inainte ca vom lansa un motor de puterea x iar astia de la Ford doar au dat niste zvonu si acum motorul este disponibil, inseamna ca au ajuns si ei la un anumit nivel.Ma intreb daca nu ar fi fost nemtii la mijloc ce ar fi facut Ford in EU
    3 5
  • @
    Foarte interesant acest motor, insa nu va fi foarte fiabil. Mai bine as prefera un 1.6 aspirat. Are si 3 cilindri.
    8 7
  • Bravo,Ford! Marca asta are potential foarte mare.
    10 1
  • slab 120 CO2

    nissan 1.2 DIG are 98 CO2 iar fiat twin air 96 g CO2
    2 9
  • titi duru
    nu as spune slab
    fiat twin air are 85 de cai 0.9 l si 2 cilindri pe un amarat de fiat 500 nissan 1.2 DIG(inca in teste ) sunt ambele pe masini supozitor cei de la ford baga 1 l pe caroserie de focus ,mie mie se pare avantajos pe foaie dar un motor atat de supraalimentat nu cred ca este foarte fiabil
    0 0
  • titi duru
    misto cuplu
    Pt motor de 1litru sa dezvolte 170 Nm si pe o plaja asa mare de turatii 1300-4500 rpm mi se pare foarte misto
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru