Ford Focus RS de 370 CP by Loder 1899

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 28.10.2009
Cel mai puternic hot-hatch de pe piata a primit un kit de tuning de la Loder1899. Ford Focus RS dezvolta acum 370 CP si 520 Nm, totul contra sumei de 6.500 de euro.

Tunerii german de la Lode1899 au creat un pachet de tuning impresionant pentru Ford Focus RS, cel mai puternic hatchback existent pe piata. Astfel, Focus RS dezvolta 370 CP si 520 Nm, fiind cel mai puternic model cu tractiune fata modificat vreodata de un tuner. Cresterea de putere impresionanta – de 65 CP si 80 Nm a fost realizata doar prin inlocuirea intregului sistem de evacuare cu unul din inox, modificarea admisiei si o reprogramare ECU.

Clientii Loder1899 pot achizitiona si un set de jante exclusive pentru Ford Focus RS, care sunt disponibile pe dimensiunile de 19 si 20 de inch. Jantele se numest Vertigo Viginti si au un design deosebit. Suspensia lui Ford Focus RS a fost si ea modificata, garda la sol fiind micsorata cu 35 de milimetri.

Sistemul de evacuare al lui Ford Focus RS este realizat in intregime din otel inoxidabil si beneficiaza de un catalizator sport si de un silencer. Astfel, modelul Focus RS obtine 20 CP in plus doar prin intermediul acestei evacuari, in timp ce sunetul gros al sistemului de evacuare standard este pastrat si amplificat usor de catre evacuarea din inox de la Loder1899.

Unitatea ECU reprogramata este realizata de catre cei de la Superchips, care au creat in trecut si un pachet pentru Ford Focus ST. Pretul acestui pachet de tuning este de 6.500 de euro.

Via | Caradisiac

Comentarii (12)

  • degeaba
    daca nu a pregatit si o tractiune integrala degeaba a pregatit restul. Atata putere pentru tractiune fata e nefolositor si aberant.
    6 6
  • nu e chiar degeaba
    @VladP: ai condus unul sa poti spune ca este degeaba? Focusul RS este primul care a indraznit sa puna atata putere pe puntea fata si se pare ca a devenit un trend. Tot mai multi producatori adopta tehnologia utilizata de Ford. Asta inseamna ca a dat rezultate. in plus, toti cei care au testat masina spun ca aderenta este incredibila si masina sta foarte bine in curbe.
    8 2
  • Cum scriam intr-un comentariu anterior ( parca la un leon cupra ) - bombe pe roti care de obicei iau cu ele mai multi oameni decat pe dobitocul ala de sofer ...

    inca o treaba ... se poate modifica un pic mai mult computerul si se pot scoate mai multi cai , dar trebuie modificat sistemul de racire al motorului ...

    etc. inutilitatea unei astfel de modificari este vazuta cam de toti .. in afara de ala care chiar o face...
    2 5
  • Sebastian Toma
    Vezi sa nu
    Nea Toma intai se consulta trei surse si abia apoi se scrie ca are 370 CP. Si am mai vazut la niste "dajteptzi", care va copiaza la punct si virgula aceasi informatie gogonata
    0 6
  • @vezi sa nu
    Potrivit celor de la Loder1899, modificarile operate la ECU si la admisie ofera 45 CP in plus, pe cand evacuarea modificata ofera 20 CP.
    305+65 = 370 CP.
    5 0
  • URAGANU
    4x4
    Degeaba bagi 2000 de cai daca nu esti in stare sa dezvolti un sistem de 4x4 competitiv. Faci dracu o intelegere cu Subaru, iei platforma de 4x4 si dai cu TUNU !
    2 2
  • 4x4
    De ce sa bagi un 4x4 cand poti sa faci un 2x4 la fel de performant cu bani mai putini si consum mai bun, greutate mai mica si mai putin complicat. Cu cat mai adaugi ceva pe masina, cu atat creste si riscul de a se strica ceva. In plus Ford a avut 4x4 pe Escort si Sierra, insa au demonstrat ca pot realiza masini la fel si chiar mai performante pe 2x4
    3 1
  • bay baieti voi sunteti cu capu......nu se va compara niciodata un 4x4 cu un 4x2, are dreptate Uraganu ca degeaba bagii mii de cai pe ea ca nu este competitiv, dar mai e o chestie .... in curbe supravireaza si risiti sa te duci dracu cu caii tai frumosi...pe cand un 4x4 cu diferential te tine pe sosea ...d-aia Subaru e lider in 4x4 la raliuri ca si Citroen.
    2 1
  • WRC
    @bozzo26:

    1) Si fordul are un diferential si o suspensie speciala care ajuta masina sa stea in curbe asa cum trebuie
    2) Trei din primele 5 masini din WRC de anul acesta sunt Ford si doua Citroen, iar Subaru nici nu a luat parte la startul WRC anul acesta
    3) Focusul este o masina de strada care poate fi folosita cu usurinta zi de zi, oferind confortul necesar unei masini de oras si performantele unei masini de viteza
    4)Nu sustin in nici un fel remaparile/chipurile sau alte modificari ale softului. Consider ca masina, mai ales una sport trebuie lasata asa cum este. Sunt sigur ca Ford si orice alt producator de masini a investit suficient de multi bani pentru a dezvolta softul optim si nu cred ca niste informaticieni care stiu sa modifice niste harti sunt mai buni decat cei care au realizat intreaga masina. Cu evacuarile si admisiile sunt 100% de acord.
    1 1
  • gabiposi
    Ford
    Ptr.Bozzo.Mai priveste clasamentele de laWRC nu prea mai gasesti Subaru si Mitsubishi decat private sau la grupa N.Subaru sau retras la inceputul anului,oricum nu faceau fata la Ctroen si Ford.
    0 1
  • Putin ma intereseaza
    Putin ma intereseaza WRC, atat timp cat masinile de WRC nu mai au nici o legatura cu Masina de serie si mai cost si peste 1 mil de EUR bucata.
    Dar ce ne facem la N unde cam in toate tarile domina EVO si STI????

    Una peste alta Focusul asta este chiar o masian tare si se preteaza si tuningul de mai sus.
    Ia afirmatiile de genul :
    "cel mai puternic hatchback existent pe piata"
    "fiind cel mai puternic model cu tractiune fata modificat vreodata de un tuner."
    deci sunteti dusi cu pluta, sunt masini cu peste 400 CP cu tractiune fata de pe ste 10 ani si tot de tuneri modificate nu de cismari sau bucatari, poate voiati sa spuneti un kitt de tuning agreat de constructor (cu toate ca nu e specificat asa ceva), care nu afecteaza garantia, aici da, este primul de aceasta putere pe tractiune fata.
    2 1
  • rs
    foarte tare .......pacat ca nu are tractiune spate atunci ar fi fost incitant.........................desi sunt fan al altei marci recunosc ca este foarte tare si frumoasa...............sper ca pe cat este de frumoasa sa fie si buna
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru