Ford va scoate un Focus coupe, rival pentru VW Scirocco
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ford Focus va incerca sa indeplineasca cele mai variate cerinte ale clientilor mondiali, drept pentru care americanii au anuntat ca vor lansa in urmatorii ani pana la 10 variante de caroserie ale compactului.
Pana acum, publicul s-a bucurat de variantele C-Max si Grand C-Max ale modelului, urmand ca de la jumatatea acestui an sa primeasca noile variante dezvaluite la Detroit: hatchback-ul cu cinci usi si sedan. Bineinteles, la scurt timp dupa lansarea pe piata va sosi si varianta break, anticipata deja de multe site-uri de specialitate.
Ford are planuri mari cu Focus, intentionand sa dea nastere in urmatorii ani unei versiuni coupe, capabile sa egaleze sportivitatea rivalului Volkswagen Scirocco.
Mai mult decat atat, constructorul din Detroit va incerca o alta reteta pentru varianta decapotabila a compactei. Mai exact, Ford va inlocui acoperisul hard-top cu unul soft-top, spre care se indreapta toate sperantele unui succes de vanzari. Varianta coue si cea decapotabila ar urma insa sa fie produse in Statele Unite si sa fie mai apoi exportate in Europa intr-un numar redus de exemplare.
Noul Focus va sta si la baza viitorului Ford Kuga, care va fi disponibil in doua variante de caroserie, una cu cinci si una cu sapte locuri si ampatament marit. Cel-de-al zecelea model din gama Focus va fi, dupa cum probabil intuiati, o versiune electrica a modelului compact.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul britanic de automobile anunță o serie de noutăți pentru modelul Discovery Sport. Pe listă regăsim două niveluri de echipare noi, adică Metropolitan și Landmark. (16.06)
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
si da, e urat cu spume
eu unul votez focus.
Va rog nu mai folositi clisee din astea. Sunt unii care au bani de masini mult mai scumpe. Daca masina arata bine, nu avea nimeni nimic cu ea... era apreciata atat de visatori, cat si de cei cu cascavalu' in buzunar... insa opinia majoritatii spune ca e mai URATA decat generatia precedenta. ASTA E REALITATEA !
ce mai urmeaza ? cabrio combi ? monovolum roadster ?
se strutzo-camileaza tot
designerii devin tot mai ergonomici si practici si se duce dreacu toata frumusetea masinilor