Ford vrea sa aduca Lincoln in Europa

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 16.11.2007
Ford se gandeste la o abordare globala pentru brandul Lincoln, menita sa recupereze terenul pierdut prin vanzarea Jaguar.

Clipa in care Ford se va desparti de Jaguar si Land Rover se apropie, de aceea grupul american trebuie sa se gandeasca serios la o solutie pentru inlocuirea celor doua branduri britanice. Desi a infirmat zilele trecute zvonul privind inlocuirea Jaguar cu Lincoln, se pare ca Ford are totusi planuri mari pentru divizia sa de lux.

Asemeni rivalilor de la GM, care au promovat Cadillac in Europa, si Ford vrea ca Lincoln sa devina un brand global. Jim Farley, noul director de marketing Ford, a declarat ca o expansiune internationala ar fi o oportunitate grozava pentru americani, dar ca aceasta decizie urmeaza a fi studiata cu atentie.

Farley, care inainte de Ford a lucrat pentru Toyota, a oferit ca exemplu brandul Lexus, abia intrat pe unele piete europene, dar care se descurca excelent in Rusia si Arabia Saudita.

Daca membrii consiliului de conducere vor imbratisa ideea extinderii globale, Lincoln ar urma sa debuteze pe piata europeana cu proaspat lansatul sedan de top MKS, care, potrivit specialistilor, are toate sansele sa devina o masina placuta pe Batranul Continent, multumita echiparilor si motorizarilor oferite.

Comentarii (2)

  • noname
    SUPER
    URATA!!!
    0 0
  • Sylver
    ...
    mie imi place designul exterior. Dar nu stiu ce dimensiuni are. Insa arata mai bine decat toate masinile din clasa medie europeana.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru