GALERIE FOTO: 45 de imagini cu noul Seat Leon Cupra R
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Seat a publicat astazi o galerie foto completa a noului Leon Cupra R, unul dintre cele mai puternice derivate ale modelului compact spaniol.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Seat in Romania
-
Seat Alhambra Preţ: 30.415 - 38.636 €
-
Seat Arona Preţ: 14.270 - 22.579 €
-
Seat Ateca Preţ: n/a - 32.532 €
-
Seat Ibiza Preţ: n/a - 17.893 €
-
Seat Leon facelift Preţ: n/a - 33.864 €
-
Seat Leon ST facelift Preţ: 16.184 - 36.379 €
-
Seat Leon X-Perience facelift Preţ: 24.597 - 28.218 €
-
Seat Toledo (2013-prezent) Preţ: 12.753 - 19.453 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru

























































Totusi nu inteleg de ce oamenii vor masini "banale" cu super motoare pe ele ....
Este aproape imposibil sa scoti performante dintr-o astfel de masina ... ok, are motor puternic, am ranforsat un pic sasiul, modificam nitzel suspensia ... si gata masina sport .... NOOOT !!
Din dorinta de a pune cai putere intr-un pret cat mai mic raportul intre putere si siguranta se duce p#!ii de suflet ... o sa avem rachete pe roti care sunt aproape incontrolabile la viteze mari - si jucariile astea stiu sa ia viteza bine de tot ;) .
S-o luam altfel - Nu am bani de Porsche - dar vreau performante . Sunt varza ca sofer - dar vreau sa merg cu 250 pe autostrada. Habar nu am ce inseamna o super sportiva cu tractiune fata ... chestii gen subvirare imi sunt total straine... . Habar n'am ce inseamna sa Pun cauciucuri potrivite pe o masina . VREAU SA FIU ZMEU PE SOSEA ---- Raspunsul este clar - cumpar o masina "sport" derivata dintr-o masina ultra cuminte ..... si am foarte mari sanse sa apar la stirile de la ora 5 .
Parerea Mea este ca in legislatia Europoeana ar trebui bagata o prevedere care sa ceara o examinare ( si o scoala de sofat ) pentru masini cu putere mare - peste 200 de cai... 250.. etc. Trebuie sa fim constienti ca masini de genul asta ajung pe mana unor copii de "parinti bazati" fix in ziua in care obtin permisul de conducere ( stiu ca sunt si oameni pasionati.. dar am vazut prea multe cazuri de copii cu "probleme" )