Germanii de la Geiger au creat un Corvette Z06 de 890 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tunerul german Geiger Cars a creat un pachet special pentru Corvette Z06. Cilindreea propulsorului V8 al lui Z06 a crescut la 7.6 litri, iar unitatea este supraalimentata cu ajutorul a doua turbine. Puterea urca astfel la 890 CP, pe cand cuplul motor atinge valoarea de 940 Nm. Pe langa performantele superioare, Corvette Z06 a primit un kit de caroserie si o serie de imbunatatiri la nivelul franelor si suspensiei. Viteza maxima a modelului a urcat pana la pragul de 354 km/h.
Pentru a putea mari cilindreea lui Corvette Z06, inginerii de la Geiger au modificat blocul motor, arborele cotit si chiulasa propulsorului V8 care echipa acest model. Dupa aceea, debitmetrul a fost inlocuit cu o unitate mai performanta, care are o intrare de 100 milimetri. Arcurile de la supape au fost inlocuite cu unitati din titaniu, iar supapele au fost schimbate si ele in favoarea unor elemente din titaniu. Motorul V8 a primit un set de axe cu came cu profil sport, iar cele doua turbine si evacuarea sport au completat pachetul de modificari aplicate propulsorului.
Puterea maxima este atinsa la 6.100 rotatii pe minut, pe cand cuplul motor maxim este obtinut la 4.500 rpm.Trenul de rulare al lui Chevrolet Corvette Z06 a fost si el modificat pentru a putea suporta surplusul de putere. Cardanul a fost inlocuit cu o unitate din carbon, iar discul ambreiajului a fost inlocuit si el cu o unitate cu doua placi, fabricata din carbon. Sistemul de franare a primit un set de discuri de 380 de milimetri si sase pistonase pentru puntea fata, pe cand puntea spate a primit un set de discuri de 355 milimetri, care sunt oprite de patru pistonase. Suspensia lui Corvette Z06 a fost inlocuita cu un kit Geiger, care permite reglarea pe 16 directii.
Kitul de caroserie Geiger GT a fost aplicat cu succes si pe modelul Chevrolet Corvette Z06. Acest pachet contine o capota noua si un set de bare de protectie. Bara spate include un difuzor de aer, iar capota portbagajului a primit un eleron discret. Caroseria a fost vopsita in verde, iar anumite detalii au fost vopsite in negru, pentru a obtine un contrast agresiv.
Via | Edmunds
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Comentarii (4)