GM a decis: Hummer se va inchide
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce intelegerea cu Sichuan Tengzhong a esuat, General Motors a decis sa puna lacatul pe usa subsidiarului Hummer. Constructorul de vehicule off-road va iesi astfel din peisajul auto, dupa ce la mijlocul anului trecut se credea salvat de la faliment.
In luna iunie, General Motors si Tengzhong au ajuns la o intelegere care prevedea preluarea diviziei Hummer pentru aproximativ 115 milioane de euro. Recent insa, guvernul chinez a pus capat tranzactiei pe motiv ca Tengzhong este incapabil de a obtine o gama de modele cu emisii scazute. Eforturile constructorului de masini grele, de a convinge autoritatile, au esuat insa lamentabil.
John Smith, presedintele diviziei de planificare a produselor in cadrul GM, a declarat ca din acest punct, conglomeratul din Detroit va fi nevoit sa colaboreze indeaproape cu muncitorii, furnizorii si dealerii pentru a inchide operatiunile intr-un mod onorabil", a incheiat Smith.
Daca GM ar fi reusit tranzactia cu Tengzhong, peste 3000 de angajati Hummer, din cadrul uzinelor americane, ar fi avut un loc de munca asigurat.
Si o parte a echipei de conducere urma sa ramana in functie, chiar daca proprietarul se schimba.via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford a depus o cerere de brevet pentru o tehnologie care ar putea influența foarte mult industria auto în viitor. Ford vrea să introducă un airbag montat în zona podelei, situat între bancheta spate și spațiul de încărcare. (21.09)
-
Tesla a ajuns la un moment foarte important în istoria sa și, de ce nu, a automobilului electric. De pe linia de producție a companiei americane a ieșit mașina cu numărul cinci milioane. (21.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Marea Britanie ar putea amâna interzicerea motoarelor termice cu cinci ani, adică până în 2035. Un anunț oficial ar putea fi emis în zilele următoare. (20.09)
-
Imagini noi cu viitoarele Skoda Superb și Kodiaq: au parcurs peste 1 milion de km în teste
-
OFICIAL: Acesta este noul Volkswagen Tiguan
-
Viitoarea generație de baterii pentru electricele Toyota: peste 800 km autonomie în 2026
-
Noul Nissan Pathfinder: în ce s-a transformat modelul 4x4 pe piața din China
-
Ford poate intra în faliment dacă acceptă salariul cerut de sindicaliști: 300.000 de dolari/an
Ca doar a bagat in GM vreo 50 de miliarde de parale americane...Mai bine sa ingroape "simbolul armatei americane" (mai degraba simbolul ghertoilor americani) decat intreg "boborul" american care e deja in hazna...
Ca orice lucru bun care nu mai exista, H1 a avut istoria sa incontestabila. H-urile de azi nu mai au nici o legatura cu primele, fiind doar un etalon al prostiei de a avea bani si a nu avea ce face cu ei.
Daca e in faliment inseamna ca nu se vinde, nu cred ca e coada la comenzi iar ei inchid. O data cu criza s-a mai desteptat si lumea.
Ar trebui sa castige premiul Nobel ala care a inchis productia.
Hummer - derivat din vehicul militar. Ce o fi bun pentru armată nu se potriveşte totdeauna cu cerinţele civililor. Prea mare, prea greu, consum mare, utilitate reală aproape de zero. Maşina preferată a "cocălarilor" americani, a rapperilor şi baschetbaliştilor.
Geo - jafuri mici şi proaste, un fel de "Yugo" made in USA, un avorton încă de la naştere.
Saturn - se voia o alternativa. A început bine, a terminat prost.
Ca iubitor de automobile, nu mă pot bucura atunci când ceva nu merge bine în domeniu. Pe de altă parte, există mărci neviabile economic (din diverse motive). Îmi pare rău de dispariţia Pontiac, nu şi de cele trei mărci de mai sus, fără istorie, fără tradiţie. Închiderea Hummer e o veste bună, păcat de muncitorii de acolo care rămân fără slujbă.