GM a renunţat la versiunea de serie a conceptului Granite
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
GMC Granite, conceptul care a fascinat publicul la Salonul Auto de la Detroit din 2010, nu va primi niciodată o versiune de serie. Anunţul a venit chiar de la Jim Federico, director al departamentului de automobile mici şi compacte de la GM, care specificat că au primit reacţii bune referitoare la acest model, dar că nu îl vor muta niciodată mai departe de stadiul de concept. Oficialul General Motors a refuzat să dea detalii despre motivele din spatele acestei decizii.
Conceptul Granite reprezenta o opţiune pentru clienţii tineri care locuiesc în mediul urban şi considerau un SUV ca fiind mult prea mare pentru ei. Modelul ar fi trebuit să debuteze în 2013 în versiunea de serie, dar constructorul american nu a aprobat dezvoltarea unui prototip bazat pe Granite. Oficialii mărcii susţin că va exista întotdeauna o oportunitate în viitor, dar nu au precizat dacă se referă la un model inspirat de acest concept sau la ideea din spatele lui Granite.
Granite a atras atenţia publicului prin două elemente speciale – portierele spate cu deschidere inversă şi interiorul configurabil. Modelul nu avea un montant B, iar portierele din spate formau un spaţiu imens atunci când erau deschise concomitent cu cele din faţă.
Posibilităţile debutului în producţia de serie a acestui feature erau limitate de costuri, caroseria necesitând ramforsări suplimentare pentru realizarea acestui proiect. În schimb, Opel Meriva, un alt crossover mic de la GM, a primit portierele spate cu deschidere inversă. Celălalt element special al lui Granite era tot la interior, în "persoana" scaunelor reconfigurabile. Scaunul pasagerului din dreapta putea fi rotit sau mutat pe o plajă generoasă, ceea ce permitea depozitarea unei biciclete în habitaclu fără ca plierea scaunelor să fie necesară.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez a fost lovit de o nouă rechemare în service. De data aceasta este vorba de aproximativ 90.000 de vehicule plug-in hybrid care au probleme la baterie. (29.11)
-
Bugatti a construit cel de-al 40-lea și ultimul exemplar Bolide. Ultimul exemplar al acestui model a fost livrat către un client care a plătit 4 milioane de euro pentru mașină. (28.11)
-
Skoda a anunțat oficial atingerea bornei de 100.000 de unități ale modelului electric Elroq construite la uzina de la Mlada Boleslav. (28.11)
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitoarea Dacia C-Neo, un viitor rival pentru Skoda Octavia

-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania

-
Audi A6 și Q5 primesc un motor V6 diesel nou: poate fi alimentat cu biocombustibil













Comentarii (0)