GM isi da in judecata furnizorii pentru a produce Camaro
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
General Motors a investit milioane de dolari in dezvoltarea si marketing-ul modelului Camaro. Productia acestui model ar fi trebuit sa inceapa in februarie 2009, dar planurile constructorului american risca sa fie dereglate de un furnizor de piese de interior.
Daca modelul Camaro nu va fi produs la timp, acesta va trage in jos dealerii GM si alti furnizori de piese care asteapta sa primeasca banii pentru piesele folosite la Camaro. Pentru a evita orice problema care ar duce la intarzieri in productia lui Chevrolet Camaro, General Motors va da in judecata compania Cadence Innovation, sub acuzatia de nerespectarea termenilor contractuali privind furnizarea pieselor de interior.
Oficialii GM cer predarea imediata a pieselor si echipamentelor necesare unui alt furnizor pentru a continua productia pieselor pentru Camaro. General Motors are nevoie de alt furnizor pana in data de 12 ianuarie pentru a putea incepe productia lui Camaro la timp. Chiar si o zi intrerupta in furnizarea anumitor piese va duce la oprirea asamblarii lui Camaro, ceea ce va duce afectarea actiunilor GM, precum si o lipsa de lichiditati a furnizorilor de piese care lucreaza cu producatorul american.
Situatia companiei Cadence nu este clara, deoarece compania americana a trimis actele necesare falimentului inca din luna august si a trimis si actele necesare lichidarii in decursul lunii trecute. General Motors nu isi poate permite ca un produs asa de important cum este Camaro sa nu fie produs si livrat la timp, deoarece acestia trebuie sa se redreseze cat se poate de repede din situatia actuala.
Via | LeftLane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Comentarii (1)