Grupul chinez BAIC a angajat un designer Ferrari
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorii de maşini din China vor să repete succesul mărcilor din Coreea. Şi pentru a face asta au început să importe talent din Europa. "Pentru a cuceri Europa trebuie să gândeşti ca un european" pare să fie noul motto al mărcilor chinezeşti. Mai multe nume cu rezonanţă din industria auto europeană au fost recent transferate în China: Dimitri Vicedomini de la Pininfarina a fost angajat de Brilliance China Automotive, Gert Hildebrand de la Mini a trecut la Chery Automobile, iar Andreas Deufel de la Mercedes-Benz lucrează acum pentru Great Wall Motors.
Cel mai nou transfer este cel al italianului de 74 de ani Leonard Fioravanti, şeful renumitei case de design ce îi poartă numele. Fioravanti a lucrat timp de 24 de ani pentru Pininfarina, ulterior pentru Ferrari şi Alfa Romeo, pentru ca apoi să îşi fondeze propria compania, Fioravanti SpA în 1991. Numele său este legat de modele legendare ca Ferrari Dino, Daytona, 512 Berlinetta Boxer, 308 GTB şi 288 GTO.
Designerul Ferrari a fost angajat de grupul chinez BAIC (Beijing Automotive Group) drept consultant. BAIC vrea să intre pe piaţa premium până în 2025, deşi acest lucru pare acum aproape imposibil.Via | autokult.pl
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez de mașini electrice Xpeng a început oficial producția de vehicule electrice în Europa. Xpeng s-a asociat cu producătorul austriac Magna Steyr pentru a începe producția locală a modelelor electrice G6 și G9. (16.09)
-
Constructorul auto american Ford urmează să elimine 1.000 de locuri de muncă la uzina sa din Köln, la începutul anului 2026. Compania a invocat cererea scăzută pentru vehicule electrice. (16.09)
-
Mercedes-AMG, divizia de performanță a constructorului german, ia în calcul o versiune electrică pentru modelul său de performanță AMG GT. Marca germană evaluează în aceste momente dacă un asemenea model este viabil. (16.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
L-au scos de la pensie si i-au pus numele pe lista lor de consultanti doar ca acoperire legala a multor elemente copiate.
Cat il platesc?