Grupul VW vrea platforma 4X4 pentru modelele mici
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Grupul Volkswagen pregateste o revolutie pentru modele mici prin dezvoltarea unei noi platforme capabila sa suporte tractiune integrala. In prezent, Volkswagen Polo, Skoda Fabia si SEAT Ibiza sunt modelele grupului german care folosesc aceeasi platforma si beneficiaza de tractiune fata.
Noua generatie a platformei va putea primi optional si o tractiune integrala, desi este putin probabil ca aceasta sa isi faca loc pe toate modelele grupului. Desi va fi primul model care va primi noua platforma, Seat Ibiza nu se va bucura de o tractiune integrala.
Polo insa va primi transmisia 4X4 pentru versiunea Cross. Chiar si viitorul model Audi A1, asteptat sa debuteze anul viitor, este asteptat sa preia aceasta platforma cu o optiune 4X4. Audi ar continua astfel traditia sistemului quattro si pe noul A1, platforma VW urmand sa indeplineasca toate pretentiile constructorului german premium.
Platforma botezata PQ25 va continua sa ofere si optiunea tractiunii fata, disponibila pe celelalte modele care nu vor simti nevoia unei transmisii integrale.
via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit austriecilor de la Red Bull Racing, hypercar-ul RB17 va debuta în vara acestui an, cu ocazia Festivalului Vitezei de la Goodwood. Va fi replicat în doar 50 de exemplare destinate exclusiv circuitului. (03.05)
-
Constructorul italian de automobile anunță că noua generație Ypsilon a intrat în producția de serie. În Italia, modelul are un preț de pornire de 24.900 de euro. (02.05)
-
Aston Martin a publicat o imagine sugestivă cu un nou motor V12. Din primele informații, acesta va dezvolta 835 de cai putere și 1000 Nm și va fi disponibil doar pentru anumite modele produse în serie limitată. (02.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
Comentarii (0)