Honda CR-Z va fi disponibil exclusiv in versiune hibrida

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 09.10.2009
Noul Honda CR-Z va fi disponibil numai in versiune hibrida, iar dezvoltarea unei eventuale versiuni de performanta este anulata. Modelul va debuta in vara anului 2010.

Oficialii Honda au declarat ca este exclusa posibilitatea ca modelul CR-Z sa fie disponibil doar cu un motor cu combustie interna. Potrivit primelor informatii, modelul CR-Z va fi echipat cu un motor i-VTEC de 1.5 litri care va dezvolta in jur de 120 CP alaturi de un motor electric de 14 CP. Desi modelul nu va excela la capitolul putere maxima iar Honda nu va crea o versiune de performanta a acestuia, japonezii insista sa sublinieze faptul ca CR-Z va fi un punct de referinta pentru tehnologia vehiculelor ecologice.

Honda CR-Z va rivaliza modele precum Volkswagen Scirocco si Mini Cooper, dar performantele modelului japonez s-ar putea sa nu fie tocmai apropiate de cele ale rivalilor sai. Oficialii Honda caracterizeaza noul CR-Z ca fiind "responsiv la comenzi si distractiv de condus". Performantele dinamice promise de catre oficialii Honda ar putea fi obtinute gratie masei reduse a acestui model, nu prin intermediul cailor putere.

Hibridul CR-Z utilizeaza o platforma bazata pe cea a lui Insight, dar care are un ampatament mai mic.

Astfel, Honda CR-Z va imbina piese de Jazz si de Civic intr-un model sub-compact ecologic. Mai mult decat atat, Honda CR-Z va fi echipat cu o transmisie manuala cu sase trepte, element inedit pentru un hibrid. Modelul este asteptat sa debuteze in cea de-a doua jumatate a anului viitor.

Via | Autocar

Comentarii (8)

  • n-ati terminat fraza


    In schimb, circula niste zvonuri:

    Performance drive type: FWD
    base number of cylinders: 4
    max horspower: 6300 rpm
    max tourque: 4300 rpm
    base engine size: 1.8 liters
    horsepower: 160 hp
    torque: 204 ft-lbs

    Engine :
    20 hp @ 2000 rpm (electric motor)
    76 ft-lbs. @ 0 rpm (electric motor)
    1.8L displacement
    single overhead cam (SOHC)
    inline 4 cylinder configuration
    hybrid engine
    sport front seats engine
    16 valves
    variable valve timing
    160 hp @ 6300 rpm
    204 ft-lbs. @ 4300 rpm
    regular unleaded
    nickel-metal hydride electric motor battery
    regenerative braking system
    electric motor output 15 kilowatts
    permanent magnet motor system
    engine auto stop/start
    deceleration fuel cut-off


    < http://www.edmunds.com/honda/crzhybrid/2012/featuresandspecs.html >

    asa da :)
    2 0
  • george
    ADICA MAI PE ROMANESTE,
    "baietii de la Automarket, lasati-va de meserie ca sunteti pe langa. Fiti atenti colea la conferentiaru` LEE care sunt datele corecte"...

    In alta ordine de idei, mi se pare ca Honda, cu CRZ-ul asta isi bate joc de meserie mai tare decat cu Insight-ul...Cel putin in cazul respectiv se poate spune ca nu exista un predecesor...
    0 2
  • @Automarket
    Ati fost in Germania la lansarea/prezentarea lui FCX Clarity..........am inteles ca masina este SUPERBA :)
    multumesc!
    ma bucur ca ati corectat fraza, era neterminata, la asta m-am referit!
    o zi buna!
    2 0
  • george
    DIN LAC IN PUT
    @ LEE

    Fraza neterminata a fost "rezolvata" cu titlul...carnatul ala gretos pe care l-ai insirat a punctat alt aspect - acela al neconcordantei cu realitatea a datelor prezentate in articol...S-o dai cotita in felul asta inseamna sa-i iei de prosti pe baietii de la Automarket...Chiar daca au gresit, nu e cazul sa-i tratezi atat de arogant si superior...

    Cred ca e timpul sa te mai potolesti cu prostiile astea. De parca nu era de ajuns ca umpli site-ul asta de aberatii si gugumanii, ai inceput sa-i faci fraieri pe fata pe cei care te gazduiesc in casa lor...
    0 0
  • aoleu
    Pastilele, George, pastilele! :)) Sau, cum zicea sosia de batjocura a lui Vadim: "Medicamenteee!" :)))))
    Deja nu mai esti agasant, ci amuzant, de-a dreptul hilar as putea spune. Zici ca esti un somer dat afara de la o firma dupa 20 de ani de fidelitate care cutreiera strazile si se cearta de unul singur cu managerii. :))))
    Du-te repede, ia o punga de hartie si respira in ea de cateva ori, poate te mai calmezi. :)) Am o cutiuta de Xanax doar pentru tine, te asteapta, e fierbinte! :)))
    0 0
  • mircea
    @all
    Orice atac la ceilalti useri va fi usor eliminat de acum inainte. Luati-o usor, nu e cazul sa va agitati in halul asta :)

    Take care.
    1 0
  • Salut Mircea, imi cer scuze daca am ofensat audienta, dar nu se poate face ceva cu domnul asta? Pur si simplu, ne agaseaza si jigneste incontinuu pe oricine nu este de acord cu parerile lui. Nu ma deranjeaza o discutie pe subiect documentata, dar cand vine 'cetateanul' asta si arunca cu noroi si dejectii fara absolut nici o noima, nu cred ca se mai poate pune problema unui climat de normalitate in discutii. Daca dumnealui are un fix cu marca asta, nu cred ca suntem nevoiti sa-i ascultam aberatiile. Ce-ar fi sa incep si eu sa procedez asa la fiecare subiect legat de VW? Nu cred ca este cazul sa ma cobor la un asemenea comportament copilaresc, vecin cu nebunia.
    0 0
  • @Automarket
    Multumesc Automarket ca ati sters ultimul meu comentariu de la subiectul cu RR. Si, bineinteles, multumesc ca il lasati pe acest domn sa-si faca de cap si sa balacareasca lumea in voie. Ati dat dovada de o impartialitate demna de laudat. Bravo! Va doresc o audienta pe masura corectitudinii voastre.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru