Infiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gamei
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Infiniti vrea să strângă legătura dintre automobilele sale de producţie şi echipa de Formula 1 pe care o sponsorizează cu ajutorul unor modele noi. Iniţial, japonezii au lansat o versiune "Sebastian Vettel" a lui FX50S, la scurtă vreme de la debutul gamei de performanţă IPL. Cei de la Infiniti vor să facă mai mult de atât, fiind în plan un vârf de gamă, care să formeze o ”punte” între Formula 1 şi automobilele de serie de la Infiniti. În alte cuvinte, japonezii vor să construiască un model sportiv exclusivist, care să ofere spiritul Infiniti într-o formă mai extravagantă. Iniţial, conceptul Essence era văzut ca un potenţial candidat pentru acest titlu, după care a venit Emerg-E, conceptul unui hibrid de performanţă de la Infiniti.
Andreas Sigl, şeful departamentului F1 de la Infiniti, a declarat că un asemenea model i-ar ajuta şi că ar putea să acopere puntea dintre Infiniti şi Formula 1. Reprezentantul mărcii premium din Japonia a anunţat faptul că aspectul modelului de serie nu a fost încă definitivat, fiind luate în considerare mai multe idei, dar surse din cadrul mărcii spun că o versiune de serie a lui Emerg-E este pe locul doi, conceptul Essence fiind preferat pentru producţie. În schimb, platforma lui Nissan GT-R, dezvoltată de la zero de concernul nipon, nu va fi utilizată pentru niciun model de performanţă de la Infiniti.
Japonezii de la Infiniti anunţă de aproape doi ani o divizie sportivă şi un model sportiv dedicat, iar conceptul Essence a fost în prim plan încă de la anunţul din 2010.
"IPL este o piatră de hotar pentru noi. Nu am gândit divizia ca ceva asemănător actualului AMG. Este doar un punct de pornire pentru viitoare modele sportive, reunite sub un brand mai mic", a declarat Ben Poore, vicepreşedintele diviziei americane a mărcii Infiniti.Via | Caranddriver
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii
















Comentarii (0)