Jaguar şi Land Rover vor să dea naştere unor motoare proprii
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Evoluţia pozitivă pe care o experimentează în acest moment Tata Motors cu cei doi subsidiari britanici, Jaguar şi Land Rover, i-ar putea determina pe indieni să îşi modifice strategia anilor următori. Potrivit unor surse neoficiale, Tata intenţionează să dezvolte în regim propriu motoarele ce vor fi regăsite pe viitoarele modele britanice, încercând astfel să rupă orice legătură cu vechiul părinte Jaguar şi Land Rover, Ford Motor Company.
Se pare că însuşi Ratan Tata a anunţat aceaastă intenţie, motoarele urmând să ia naştere în Anglia sau în India. Această ultimă variantă ar putea duce la creşterea capacităţii fabricii din Pune, unde, din luna martie, se asamblează Land Rover Discovery.
Planurile Tata Motors nu se opresc însă aici. Indienii plănuiesc şi o serie de modele destinate pieţei din China, care ar putea spori vânzările şi profita de evoluţia bună a pieţei auto din zonă. Şi aceste considerente îi fac pe cei de la Tata să se gândească tot mai mult la producerea propriilor motoare.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproximativ 46.000 de modele Cybertruck fabricate între noiembrie 2023 și februarie 2025, din cauza unei probleme legate de adezivul utilizat pentru fixarea unui panou exterior din oțel inoxidabil. (22.03)
-
Producătorul britanic de mașini de lux a confirmat că vor scoate noi modele cu sisteme de propulsie plug-in hibrid. Totodată, până în 2027, Bentley va lansa și primul model electric. (21.03)
-
Constructorul german de automobile pregătește o ediție specială pentru Golf GTI. Aceasta marchează 50 de ani de la debutul acestui model celebru și va fi prezentată cu ocazia cursei de 24 de ore de la Nurburgring. (20.03)
-
Chinezii de la BYD vin în România: "Primele puncte de vânzare, până la finalul lunii martie"
-
Marca chineză AUDI va prezenta primul său model de serie în aprilie
-
Noul Renault Espace facelift: design revizuit și sistem de recunoaștere a șoferului
-
Mazda confirmă anul lansării viitorului CX-5: primul model cu noul motor Skyactiv-Z
-
Mașina Anului 2025 în Lume: BMW X3, Kia EV3 și Hyundai Inster sunt finaliști
La noi nimic nu e normal, indiferent la ce nivel te-ai raporta. Dar in "lumea a' buna" proprietarii de Range nu sunt oameni oarecare. Sunt mari oameni de afaceri, care au in spatele lor companii de valoare si, implicit o educatie. Sunt oameni care au ajuns in functii inalte prin studii, nu prin combinatii, ca oamenii mentionati de tine, care stiu sa distinga niste valori. Nu sunt toti fotbalisti sau rapperi, sunt si doctori ca si artisti, multi din ei nici nu le conduc, ci au sofer. La noi, cand vezi o masina scumpa pe strada, gen Range, nu stii cine se afla la volan, sau ce afacere cu statul se afla in spatele lui, eventual doar cand il vezi facand o depasire smechera sau zburand coji de seminte pe geam...
Daca n-ar fi fost asa, daca ar fi fost toti o apa si-un pamant, cum zici tu, nu s-ar mai fi vorbit de valori, de traditie in lumea auto.
Si, ghici ce, constructorii auto nu se raporteaza la Romania cand e vorba de masini!...
La noi masina reprezinta doar statutul social si nu si modul in care ai ajuns acolo...
Sunt persoane care cumpara o astfel de masina doar pentru ca e scumpa, altii o cumpara doar pentru ca e altceva(nu e ML, X5 sau Q7-asta am auzit-o chiar din gura unui posesor) si unii cumpara un Range pentru ca stie e luxos , performant, stie ce are sub capota si ce poate face respectiva masina.
Astazi cutiile automate cu 8 trepte folosite de Land Rover sunt produse de ZF si optimizate de catre BMW.
Seful Tata Motors si CEO JLR,ambii,au fost directori la BMW la un moment.
BMW este privit ca un etalon de catre conducerea indiana privind eficienta economica si procesele tehnologice.
Motoarele facute in India vor fi cele asamblate acolo pt productia vanduta local cat si motoare 4L pt masinile Tata....deci nu vorbim de motoare pt range Rover facute in India.