Jante Carlsson pentru Mercedes G-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes G-Klasse este un automobil special creat pentru off-road si poate fi supus unor forte impresionante. In aceste conditii, inginerii de la Carlsson si-au dovedit maiestria si au conceput un set de jante pentru acest model. Acestea au fost botezate 1/5 EVO UL si sunt realizate dintr-un material foarte usor, rezistand fara probleme si celui mai dur uzaj. Jantele Carlsson au un diametru de 22 de inch si pot suporta o incarcatura de 1100 de kilograme.
Inginerii au reusit aceste lucruri cu ajutorul unui proces elaborat de forjare. Aluminiul este comprimat pana cand bulele de aer sunt eliminate in totalitate, acest lucru oferind o rigiditate maxima a metalului. Jantele 1/5 EVO UL vor fi disponibile si pentru modelele Mercedes GL-Klasse, ML-Klasse, R-Klasse, S-Klasse si CL-Klasse.
via | automobilesreview
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Grupul JLR nu poate relua producția de mașini la mai bine de două săptămâni după ce a fost ținta unui atac cibernetic. Există temeri că mai mulți furnizori ai grupului britanic ar putea da faliment din această cauză. (16.09)
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
va intren a nu stiu cata oara, resursele alea de care Mester se lauda ca le are, unde au disparut domnule?
ca numa ce am deschis Automobilwoche sau AMN si am vazut 20 de stiri, nu apa de ploaie care o varsa Automarket pe site. Mult succes. Sunteti pe 4 la TR, va ajung si smecherii de la Promotor din urma..............