Jante Carlsson pentru Mercedes G-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes G-Klasse este un automobil special creat pentru off-road si poate fi supus unor forte impresionante. In aceste conditii, inginerii de la Carlsson si-au dovedit maiestria si au conceput un set de jante pentru acest model. Acestea au fost botezate 1/5 EVO UL si sunt realizate dintr-un material foarte usor, rezistand fara probleme si celui mai dur uzaj. Jantele Carlsson au un diametru de 22 de inch si pot suporta o incarcatura de 1100 de kilograme.
Inginerii au reusit aceste lucruri cu ajutorul unui proces elaborat de forjare. Aluminiul este comprimat pana cand bulele de aer sunt eliminate in totalitate, acest lucru oferind o rigiditate maxima a metalului. Jantele 1/5 EVO UL vor fi disponibile si pentru modelele Mercedes GL-Klasse, ML-Klasse, R-Klasse, S-Klasse si CL-Klasse.
via | automobilesreview
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
- Marea transformare
va intren a nu stiu cata oara, resursele alea de care Mester se lauda ca le are, unde au disparut domnule?
ca numa ce am deschis Automobilwoche sau AMN si am vazut 20 de stiri, nu apa de ploaie care o varsa Automarket pe site. Mult succes. Sunteti pe 4 la TR, va ajung si smecherii de la Promotor din urma..............