Lexus LF-A va fi vandut doar printr-un leasing de doi ani

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 23.11.2009
Lexus a anuntat oficial ca toate cele 500 de exemplare ale supercarului LF-A vor fi vandute printr-un program de leasing pe doi ani, pentru a impiedica revanzarea lor imediata la un pret mai mare.

Lexus incearca sa pastreze caracterul exclusivist al celui mai nou model din ograda sa, supercarul LF-A, si anunta o politica speciala de vanzare.

Japonezii intentioneaza sa vanda cele 500 de unitati ale masinii cu ajutorul unui sistem de leasing, care obliga practic clientii sa se inscrie in acest tip de program. Initiativa are ca scop intimidarea celor care vor sa cumpere supercarul si mai apoi sa il revanda la o valoare mai mare, afectand astfel caracterul exclusivist al modelului.

Noul LF-A vine propulsat de un motor V10 de 4.8 litri, si ofera clientilor avantajul unei personalizari complete, multumita unui program special. Pentru toate acestea, fanii vor fi nevoiti sa plateasca o suma de 375.000 de euro.

via | autoblog

Comentarii (8)

  • bentley
    Predare leasing...
    Si nu vor putea aparea pe urma anunturi la Predare Leasing? "Predau leasing, avans 300 000 E..." ;))
    5 1
  • Acum si pretentii....
    Intai sa-i gaseasca pe aia 500 care sa cumpere si apoi sa faca figuri din astea. Sincer cine ar da atatia bani pt o masina mult mai urata decat 458 sau LP-640 si cu performante net inferioare. Aici vorbim de un pret dublu, doar pt exclusivism? Si sa ma iertati, dar Lexus nu stiu sa fie recunoscuta pt exclusivism. Pt calitate si comfort, da, sunt recunoscute, dar de exclusivism nu cred ca putem vorbi atata timp cat in SUA sunt la fiecare colt de strada. Sa spunem ca s-ar vrea un Gran Tourer, dar poate fi oare comparat cu 599, sau cu DBS, masini cu peste 100.000 mai ieftine?
    Dupa parerea mea, e o masina doar pt impatimitii japonezi.
    6 5
  • @Blue
    Ce va place voua romanilor sa mancati "rahat"

    1.Ia zi tu "Blue" de unde stii ca are performante net inferioare fata de LP-640?
    Masina inca nu a fost scoasa pe circuit la liber asa ca nu-mi imaginez de unde sti tu cat de performnata este.

    2.Ca sa fie o masina exclusivista trebuie sa se numeasca neaaparat Ferrari, Bentley, Bugatti, etc. ?????

    3. Chestia cu designul este subiectiva, nici unul din noi nu a vazut-o live, mie personal mi se pare soarte frumoasa (in poze)
    2 2
  • @gtrazvan
    Mai uita-te pe datele oficilale prezentate publicului in comunicatul de presa dat de Lexus si atunci mai vorbim. Documenteaza-te! Scuze asa poate si Daihatsu sa faca o masina in 30 de exemplare sa ii puna un pret exorbitant si gata, e exclusivista. Ca sa fie exclusivista trebuie impresioneze prin ceva, sau sa fie un brand, ori masina asta impresioneaza prin pretul imens.

    Cat despre prima parte a comentariului tau ce sa zic.... meltenisme tipice. Daca nu-ti convine ca esti roman, du-te tata, pleaca! Nu te tine nimeni cu forta. Noi astia, "mancatorii de rahat" nu o sa-ti simtim lipsa.
    0 0
  • adrian
    @blue
    Corectie Automarket: este vorba de 350-375.00 dolari, nu euro, in functie de customizare. Asta inseamna undeva la 230-250.000 Euro.
    Blue, eu n-am nici o problema cu natia romana, dar cred ca te putin inseli.
    Un exemplu de masina exclusivista de mare succes produsa de un brand de volum este Alfa Romeo 8C. Tot limitat la 500 buc, e adevarat, la un pret mai mic, de 175.000 E, dar si cu specificatii mai modeste decat multe alte supercar-uri.
    LFA-ul este o demonstratie de forta, o bruta in acelasi timp bine slefuita si, pun pariu pe orice, o masina extrem de capabila pe 'teritoriul' ei. Sunt absolut convins ca, in ciuda cifrelor oficiale nu extrem de impresionante, masina va fi una extrem de capabila. De aceea, si pretul este pe masura. Sunt de asemenea sigur ca nu va duce deloc lipsa de clienti.
    Lexus e o marca despre care pana si boss-ul Mercedes a spus ca o aprecieaza si reprezinta un model de urmat.
    1 0
  • Vad ca se poate discuta si normal
    Nu spune nimeni ca Lexus nu e o marca apreciata, din contra. Dar masina asta nu isi are rostul si nu isi merita deloc banii. Asta e ideea. Comparatia cu Alfa 8C e foarte deplasata. Tocmai ce explicasem, Alfa 8C impresioneaza prin design fiind considerata cea mai frumoasa masina in 2008. Nu spune nimeni ca LFA nu ar fi o masina capabila. Dar te intreb: tu daca ai avea banii aia si ai vrea un supercar, ti-ai lua LFA? Ma indoiesc....
    0 1
  • @Blue
    Lexus sustine ca LF-A o sa bata GT-R -ul pe pista, iar cum GT-R bate tot ce este pana in 200 k de EUR mai putin ZR1, rezulta ca LF-A o sa bata tot e este pana in 200 K de EUR, atunci pertul mi se pare exagerat in comparatie cu GT-R dar in comparatie cu restul nu.

    "Mai uita-te pe datele oficilale prezentate publicului in comunicatul de presa dat de Lexus si atunci mai vorbim. Documenteaza-te!"

    Ce timpi de pista au anuntat cei de la Lexus sunt tare curios ???

    Eu nu am gasit nici un timp de pista inregistrat oficial, dar poate esti tu cu un pas inainte.
    1 0
  • adrian
    @blue
    Faptul ca 8C este considerata o masina reusita din punct de vedere al designului nu este o conditie suficienta pentru a deveni o masina exclusivista. Sunt atatea exemple de masini frumoase si lipsite de exclusivitate. 8C a fost un exercitiu de marketing si LFA va fi la fel, astfel incat nu stiu unde ar fi comparatia deplasata. Chiar daca pretul pare mare, eu cred ca reflecta pe bune investitiile in tehnologie si perfromante. Sa nu uitam ca nu puterea este singura care da verdictul in performante, mai e vorba si de cum este construita masina, ce greutate are si multe altele.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru