Logan a fost lansat pe taramul masinilor scumpe: Emiratele Arabe Unite
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Renault a anuntat oficial ca a lansat Logan in Emiratele Arabe Unite. Desi aceasta zona pare mai degraba destinata marcilor de lux, francezii sustin ca Logan va avea succes aici deoarece masina este destinata clientilor care fac parte din clasa de mijloc.
Pretul de pornire al lui Renault Logan in Emiratele Arabe Unite este de 10.490 de dolari (echivalentul a 7800 de euro), insa oferta de lansare a dealerilor din Orientul Mijlociu le da voie clientilor care castiga intre 800 si 1400 de dolari pe luna sa apeleze la plata in rate cu 0% avans si o rata de 220 de dolari pe luna pentru o perioada de sase ani.
Toate modelele destinate pietei din Emiratele Arabe Unite sunt construite in Romania, modelul urmand sa dispuna in dotarea standard de o cutie automata cu patru rapoarte. Celelalte dotari regasite in versiunea de baza Renault Logan vanduta in EAU sunt servodirectie, aer conditionat, geamuri electrice fata, radio CD si airbag pentru sofer. Modelul produs la Mioveni este vandut in Emirate prin reteaua Arabian Automobiles Company, reprezentantul local al marcilor Renault, Nissan si Infiniti.
"Suntem foarte increzatori in privinta introducerii lui Renault Logan in gama prezenta in Dubai si in zona de nord a Emiratelor si consideram ca aceasta masina reprezinta tot ceea ce un client cu buget limitat cauta in climatul economic actual.
Modelul dispune de o multime de elemente cu un raport calitate/pret foarte bun, retinand in acelasi timp nivelul de calitate pe care marca Renault l-a reprezentat in ultimii ani. Logan este pozitionat ideal pentru a deveni fundatia rededicarii noastre catre piata locala", a declarat Michel Ayat, directorul executiv al importatorului Renault in Emiratele Arabe Unite.via | Zawya
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Jeep, producătorul american de vehicule, va reveni ca sponsor principal al echipei Juventus Torino, după ce a semnat un contract pe 3 ani cu unul dintre cele mai de succes cluburi de fotbal din lume. (23.05)
-
Constructorul german de automobile anunță introducerea opțiunii de cort pe plafon pentru SUV-ul Frontera. Cortul poate găzdui până la două persoane și costă 2.446 de euro pe piața din Germania. (23.05)
-
Seat a demarat producția de pre-serie a primelor sale baterii pentru mașini electrice. Bateriile produse de marca spaniolă vor fi prezente la modele viitoare, precum Cupra Raval și Volkswagen ID.2all. (22.05)
-
Imagini noi cu viitoarea generație Toyota RAV4: debut în 21 mai
-
Noua Toyota RAV4 este aici: pentru prima dată, exclusiv cu motoare hibride în Europa
-
Ministrul Mediului: Programul Rabla pentru persoane juridice începe în 29 mai
-
Cu ochii pe Mercedes-Benz, BMW și Audi: noul Lexus ES a debutat în Europa
-
BYD Dolphin Surf, cel mai accesibil model al mărcii, va fi prezentat în România
auzi cutie automata in 4 trepte ...astea sunt de acum 10..20 de ani
tot inainte
deabea astept........
Forta unui constructor generalist sta in capacitatea de a veni cu oferte cat mai variate. Alianta Renault incearca si reuseste sa acopere toate cerintele pietei, de la masini low-cost Dacia pana la masini premium Infiniti, de la masini mini pana la limuzine de clasa mare si offroadere dedicate.
Pentru ca mai importanta decat profitabilitatea pe termen scurt e COTA DE PIATA. Cota de piata si cucerirea unor noi piete! Astea sunt aspecte cruciale.
Doar 30% din populatie e araba. Restul e formata din indieni (marea majoritate), filipinezi, ceva europeni si ceva americani. Adica clientii de baza o sa fie indienii (mai toti cam saracuti) si o parte din arabi. Ideea nu e gandita rau de francezi.
Problema e ca masinile japoneze si americane sunt mai bine privite acolo de catre muritorii de rand. Pentru LOGAN o sa fie greu sa-si faca un nume.
Loganul va prinde si acolo pt. ca are un pret corect si fiabilitate buna!
cu siguranta se vor gasi destui cumparatori si acolo.
la suta din mercedesuri sunt AMG ...cutie automata in 4 trepte e numai buna...pentru cocalarul sef,20 la suta din populatie sunt bogati...adica majoritatea "localilor"...adica arabii.indienii si pakistanezii nu prea sunt arabi
corect, doar localii sunt bogati acolo...de fapt, statul e atat de bogat incat isi permite sa plateasca un fel de somaj de cateva mii de euro bune tuturor localilor fara ca ei sa fie nevoiti sa munceasca vreodata...
restul sunt indieni si pakistanezi care stau cate 7-8 intr-un apartament cu 2 camere...