Lovitura de teatru: Toyota nu poate inregistra "Prius" ca marca exclusiva
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Prius Auto Industries este un furnizor de piese in India, avand contracte cu producatori mari din industria auto, cum sunt General Motors, Hyundai sau Mahindra&Mahindra. Desi Toyota si-ar fi dorit ca respectivul furnizor sa-si schimbe numele, judecatorii au respins cererea, pe care au considerat-o nefondata. "Cumparatorii de piese de schimb ar putea sa fie indusi in eroare de produsele Prius Auto Industries, crezand ca acestea sunt produse de noi", spune Toyota in cerere. Raspunsul curtii indiene a fost insa clar: "Clientii Toyota fac parte dintr-un grup cu venituri mari si sunt capabili sa inteleaga exact ceea ce cumpara".
"Prius" este un cuvant de origine latina care se traduce prin "precursor, inainte de".
Compania japoneza a ales aceasta denumire pentru modelul sau hibrid incercand sa sublinieze faptul ca acesta va fi la un moment dat stramosul tuturor modelelor ecologice care vor urma sa intre pe piata in viitor.via | HinduBusinessline | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Foxconn va investi între 2 și 3 miliarde de dolari pe an în inteligență artificială, după spusele președintelui Young Liu. (21.11)
-
Stellantis cere o lege revizuită pentru a permite motoarele termice și după 2035. (20.11)
-
Potrivit unei noi informații apărute în presă, producția lui Mercedes-AMG C63 va lua sfârșit în primăvara lui 2026. Tot până atunci vor fi retrase din producție mai multe modele de performanță care au sub capotă motoare cu 4 cilindri. (19.11)
-
Adio, Ford Focus. Ultimul exemplar a fost produs după 27 de ani de fabricație

-
Noul BYD Atto 2 Plug-in Hybrid: 1.000 km autonomie combinată și 28.200 de euro în Spania

-
Dacia vrea să reducă producția de mașini la uzina din Mioveni, din 2026

-
Noul Porsche Cayenne Electric, cel mai puternic Porsche de serie din istorie

-
Cameleon













P.S
Am tot uitat sa va zic ca degeaba ati adaugat IP in black list acum folosesc proxy adica ce ati facut voi este egal cu 0
Eu nu inteleg cum de nu stia Toyota ca un furnizor de piese pentru concurenta (adica unul destul de cunoscut) are deja denumirea asta. Sa fiu in locul indienilor nu as schimba denumirea decat pentru foarte multi bani.