Luxgen5, sedanul din Taiwan care ameninţă Audi A4 şi BMW Seria 3

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 08.12.2011
Constructorul taiwanez Luxgen a prezentat un nou model destinat a se comercializa la nivel global. numele său este Luxgen5 şi ţinteşte segmentul lui BMW Seria 3 şi Audi A4.

Esential

170 de cai putere oferă cea mai puternică versiunea a noului Luxgen5.

Taiwanezii de la Luxgen au planuri mari. După ce a lansat Luxgen7 SUV şi Luxgen7 MPV, constructorul asiatic vine acum cu un sedan, botezat Luxgen5, o evoluţie a conceptului electric Neora, expus anul acesta la Salonul Auto de la Shanghai.

Potrivit comunicatului oficial emis de Luxgen, noul sedan, aşteptat să debuteze live în aprilie, ţinteşte segmentul premium de clasă medie la nivel global, intenţia producătorului fiind aceea de a fi prezent pe cât mai multe continente. Plecând de la această premiză, taiwanezii au gândit un şasiu cu ajutorul americanilor de la Alstar, iar maşina a fost testată de britanicii de la Mira pentru a îndeplini cererile pieţelor globale.

Sub capotă se vor afla două motorizări pe benzină. Entry-level-ul va fi asigurat de o unitate de 1.8 litri VVT Turbo, ce produce 150 de cai putere şi 230 de Nm, resurse administrate cu ajutorul unei cutii automate cu cinci rapoarte.

Versiunea de top va fi propulsată de un motor de 2.0 litri VVT Turbo, care livrează 170 de cai putere şi 256 de Nm, cuplat la o cutie automată cu şase trepte.

Performanţele acestei configuraţii înseamnă un sprint de la 0 la 100 de km/h în 8.5 secunde şi o viteză maximă de 210 km/h.

Deşi vine din Asia, Luxgen5 beneficiază de o mulţime de elemente de siguranţă: sisteme active precum ABS, EBD, BAS, ESC şi TCS nu lipsesc din echiparea standard.

La interior, clienţii care se aşteaptă la un model premium se vor întâlni cu futuristul sistem Head-Up Display şi cu sistemul multimedia Luxgen Think+ Touch, echipat cu sistem de operare Android şi dezvoltat în parteneriat cu producătorul de telefoane mobile HTC. Şoferul va interacţiona astfel cu funcţiile maşini prin intermediul unui ecran tactil încorporat în consola centrală.

via | carscoop

Comentarii (10)

  • Cat de tare
    Lexus, Infiniti, Audi, MB si BMW au zilele numarate, Luxten sau Luxgen vine din urma pus pe "fast forward". :))
    31 3
  • Opinie
    Pare un Hyundai mai dichisit. Mie unul imi place (si de dragul diversitatii)insa nu poti veni de nicaieri si sa te iei de A4 si Serie 3. Doar daca revolutionezi industria auto.
    29 1
  • made in china
    Premium my ass!! cutie automata in 5 trepte la baza?! Sasiu facut de chinezi in colaborare cu "specialistii" americani? Si motor 2.0 Turbo cu 170 CP?? Pai motor cu performante similare, Renault l-a "pensionat" prin 2007
    20 4
  • cei de la mercedes stau linistiti ca luxgen nu ameninta si c classe , deci pt dormi liniștiți sau cel putin asa spune AM .ca de obicei pentru ei mercedes nu exista intr-o clasa in care domina piata la fel ca si celelalte 2 . dar ca si cu testele unde nu am vazut un cls, un e classe, un e classe amg , un s classe facelift si lista poate continua , in schimb am vazut x1 de 15 ori testat pe n motoare si variante, am vazut seria 5 atat normal cat si cu pachet m si touring , am vazut reno latitude de 3-4 ori. eu inteleg ca nu au un buget foarte mare dar CE AVETI CU MERCEDES ? intotdeauna se face referire la a4 si seria 3. c-classe are si el un facelift de ceva luni bune dar nu conteaza pt voi,in schimb a 4 nici nu a aparut pe piata cu facelift de 5 zile si deja la-ti testat. ...deci care e problema ?
    18 6
  • Cristi
    @BBS
    Nu sunt fan Renault dar apreciez intentia AM de a face teste la ce are sens pentru marea majoritate a cititorilor si nu pentru cei 10 care si-au luat SSC Tuatara din Dubai. Priveste mai obiectiv subiectele tratate de un site auto pentru toti, eu cred ca ei, AM, asa fac. Fa doar un raport (in unitati) intre vanzarile celor mentionate de tine si cele prezentate de AM si vei vedea de cate ori mai multa lume este interesata de ce prezinta ei.
    6 8
  • nu zau ? si de cand bmw seria 7 sau x 5 m sunt masini pentru majoritatea dintre noi iar un c classe sedan 2011e o masina de milionari in euro ? te rog sa fii tu mai atent la postul meu si ulterior sa postezi un raspuns elocvent. pentru ca ce ai scris mai sus nu e deloc la subiect. un e classe cu pachet amg mi se pare ca e exact acelasi lucru cu un seria 5 m pachet . sau nu ? pentru ca acel seria 5 a fost testat si nu cred sa fi costat sub un 65-70 de mii de euro. eu nu am nimic cu AM chiar imi plac cel mai mult , mai ales de cand promotor a schimbat formatul siteului acesta e cel mai bun site auto dupa parerea mea si ar fi pacat sa nu fie constati cu testele pentru majoritatea marcilor. pentru ca observ o activitate intensa intr-ale testelor in ultima perioada si tin sa ii felicit pentru implicare . eu doar nu inteleg de ce un model fabulos cum este cls nu intra in calcule iar un a7 teoretic concurent a fost testat de mult ?
    10 5
  • @BBS
    Adevarat ca modelele Mercedes sunt testate mai putin, poate nu au acces asa usor la ele de la importator, chiar si asa, de curand au testat noul M-class. Mie unul mi-ar placea sa faca teste comparative f multe cu macar 3 modele de la marci diferite, dar asta fac publicatiile din afara, asta e:)
    6 1
  • realitatea zilei
    @BBS
    Sunt de acord ca sunt cam indiferenti (pe nedrept as spune) fata de Mercedes-Benz (dovada testele sporadice si micile "omisiuni"), insa n-are nicio treaba cu spaga, mita, peschesul asa cum insinuezi tu si altii ca tine. E vorba pur si simplu de ce vor cititorii. Cristi are dreptate.

    Eu sunt un admirator al Mercedes-Benz, dar cu tristete observ ca MB a pierdut mult in imagine in ultima decada in Romania.
    12 3
  • ok dar eu nu am vrut sa insinuez ca cineva ii spaguieste si cineva nu , sau ca vag le da mita . pur si simplu voiam sa stiu care e faza ? dupa cum am mai zis , eu apreciez automarket care a ajuns un site cu multe accesari intr-un timp relativ scurt datorita calitatii ,si de-asta imi pare rau ca nu sunt echidistanti dintr-un motiv sau altul,care poate tine de ei sau nu.
    8 3
  • Penibil
    astia inca mai fac masinute-macheta pentru copii intre 3-15 ani, iar europenii, americanii, japonezii au ajuns la perfectiune!
    La ce sa ne asteptam de la o macheta?
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru