Feedback

Mai multe Loganuri made in Maroc

De Robert Gherghe
Publicat Marti, 27.05.2008
Fabrica Renault din Casablanca isi va mari capacitatea de productie pe fondul cererii mari la modelul Logan.

Esential

25.000 este capacitatea de productie a fabricii Renault din Casablanca in 2008.
70.000 va fi capacitatea de productie a fabricii Renault din Casablanca in 2009.

Renault a anuntat ca va mari capacitatea de productie a fabricii din Casablanca pentru a face fata cererii la modelul Logan in Europa de Vest.

In 2007, Renault a asamblat 18.800 de unitati Logan in fabrica marocana, 12.700 au fost vandute in tara africana, sub marca Dacia, iar restul de 6.100 au fost exportate pe piata din Franta si Spania.

Anul 2008 a marcat o crestere pentru modelul Logan pe piata franceza si cea spaniola, motiv pentru care in fiecare luna un numar de 800 de unitati sunt livrate din fabrica marocana.

Pentru a sustine cererea, Renault a extins capacitatea de productie pentru anul acesta la 25.000 de unitati la facilitatea de productie din Casablanca, iar anul viitor volumul de productie va exploda pana la valoarea de 70.000 de unitati.

Un alt motiv principal pentru extinderea capacitatii de productie in Casablanca este lansarea noului model hatchback Sandero.

Via | Automotive News 

Comentarii (4)

  • AndreiRN
    Justificat
    Dupa greva din romania sunt perfect justificati sa-si mareasca productia si in alte parti. Este chiar posibil sa fie mai redus costul de productie de acolo decat in romania si incet conducerea isi va pozitiona productia acolo unde merita.
    0 0
  • Normal - comentariul comunistului AndreiRN
    Pai ia du-te tu mai baiatule si munceste pe 8-10 milioane, platit la de 6-8 ori mai putin decat echivalentul lor in Frantza.
    Am mai comentat subiectul asta, dar cum capetele patrate inteleg greu o sa mai explix 1data.
    In alte tari, gen Ungaria, au fost date tot felul de scutiri de impozite si mai ales concesionari de pamant pe perioade indelungate dar platesc bine salariatii la nivelul salarilor din Ungaria, in schimb la noi pe langa reducerile de impozite pe care le-a primit mai si trag pe romani ca sunt prosti. da asa au gandirea indoctrinata robotii astai de la multifuntionale, ne miram ca au profituri mari in Romania, si cand e vb de salarii incep sa dea din colt in colt.
    Fa si tu un calcul ca si asa tedai baiat destept, vezi ce profit a avut Renault in Romania (numai cu marca Dacia) si vezi cat la suta din profit insemna o crestere salariala de 60% la toti angajatii sa vezi cat de usor isi permiteau. Da asa sunt Romanii uniti :(
    0 0
  • comentariul marelui specialist R
    daca era sa plateasca ca in franta nu mai veneau in romanica si le faceau tot in franta. orice avantaj legat de scutiri e anulat de costurile logistice mari. s-ar parea ca si mercedes va alege romania pentru ca sunt salariile aproape jumate cat in polonia. asa ca orice investitie se face pe baza unor analize legate de costuri si cand vin niste aurolaci cu pretentii sunt date peste cap. nu vine nimeni in ro ca sunt romanii mari specialisti si le concesioneaza ieftin terenurile, vin pentru salarii mici
    0 0
  • AndreiRN
    Piata LIBERA
    Exista notiunea de piata LIBERA a fortei de munca pe care multi nu o inteleg. Eu personal as fi super multumit sa lucrez nu cu 8-10 milioane ci macar un sfert de milion($) pe an. Gluma. Oricum eu inca ma indoiesc ca Renault si-au scos investitia facuta in Dacia si pt cei ce nu cunosc costul de fabricare este doar 40% din costul unei masini. Ei trebuie sa plateasca si pt logistica, distributie, stocare, asigurari, etc dar ........ mintile simple au impresia ca daca masina este facuta cu XXXlei ei o vor cumpara cu XXX + 2lei.
    Dar treaba este mult mai SIMPLA.
    Nu iti place salariu nu mai munci.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru