Mercedes anunta motorizari noi pentru E-Klasse Coupe
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Varianta coupe a noului Mercedes E-Klasse va primi o serie de motorizari noi, constructorul german incercand astfel sa impace adeptii consumului redus cu cei ai performantei. E-Klasse Coupe beneficiaza de serviciile unor unitati cu patru, sase si opt cilindri, diesel sau benzina, a caror putere totala variaza intre 204 si 388 cai putere.
Cel mai economic dintre acestea va fi insa unitatea diesel regasita pe versiunea E250 CDI BlueEfficiency care este capabila sa ofere un consum mediu de 5.1 litri/100 de kilometri si o valoare a emisiilor de doar 135 de grame/km. Cel mai potent diesel din gama E-Klasse Coupe va fi regasit pe versiunea E350 CDI BlueEfficiency, care ofera 231 de cai putere si un consum mediu de numai 6.8 litri/100 de km.
Fanii versiunilor pe benzina vor putea alege varful de gama E500 in asteptarea unei variante de performanta pregatita de AMG. Aceasta optiune va oferi clientilor 388 de cai putere si un consum mixt de 10.9 litri/100 de km.
via | Zercustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Ford Performance, divizia de performanță a mărcii americane, are din această toamnă un nume nou. Astfel, începând de acum, Ford Performance se va numi Ford Racing. (09.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
De altfel, daca ne uitam mai atent cuplul de 400 Nm este disponibil de la 1300 pana la 3300 rpm. Senzational.
Si cele pe benzina sunt foarte tari, sa le numesti mizerii este exagerat. Performantele lor sunt bune.
Acum daca rumanului i-a intrat in cap ca fara TDI nu este masina adevrata nu pot eu sa ma lupt cu toate aceste capete, insa daca ma intelege UNU inseamna c a nu am scris degeaba aici!
Ciao!
Oricum si motorina are farmecul ei sa stii.... Motoarele diesel au performante foarte bune, dar logic, ca nu se compara cu cele pe benzina. Sunt avantaje si dezavantaje la fiecare; exemplu: mie imi place foarte mult cuplul unui motor diesel, forta cu care trage intre anumite turatii.