Mercedes sarbatoreste 75 de ani de la primul transportor de masini de competitie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Echipa de uzina a celor de la Mercedes-Benz sarbatoreste 75 de ani de cand a concurat prima data pe un circuit. Inca de atunci, Mercedes-Benz avea vehicule dedicate pentru transportul acestor modele deosebite, pentru a nu le avaria. Tocmai de aceea, Mercedes-Benz a dezvoltat o serie de autovehicule adaptate si destinate exclusiv transportului de modele de competitie.
In timp ce modelele actuale ofera diverse facilitati care pleaca de la spatiu pentru depozitarea lucrurilor pilotului, pana la un spatiu dedicat pentru relaxare inainte si dupa cursa, primul Mercedes Lo 2750 nu avea aceste elemente de lux. La acea vreme, acesta avea o sarcina utila de 2.75 tone, ceea ce ar echivala cu o clasificare de 6.5 tone dupa standardul actual – potrivit celor de la Mercedes-Benz.
In anul 1955, Mercedes-Benz a avut chiar si cel mai rapid autocamion al vremii, fiind echipat cu motorul lui 300SL "Gullwing". Alfred Neubauer, directorul diviziei de competitie a celor de la Mercedes-Benz, le-a cerut inginerilor sa dezvolte un vehicul de transport extrem de rapid, care sa aiba capacitatea de a transporta orice model de competitie.
Inginerii Mercedes-Benz au lungit sasiul unui 300 S, au montat motorul lui 300SL si partea frontala a acestuia, in timp ce au utilizat si componente de caroserie preluate de la modelul 180 sedan.Via | Motortrend
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă




















Comentarii (0)