Motoare noi in gama Megane: TCe 130 CP si dCi de 150 sau 160 CP
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Renault a anuntat lansarea a trei noi motoare in gama Renault Megane. Este vorba de o unitate pe benzina si de doua diesel care se adreseaza celor care apreciaza motoarele diesel cu putere medie spre mare si propulsoarele turbo pe benzina de cilindree mica. Cele trei unitati sunt disponibile atat pentru versiunea Megane hatchback, cat si pentru Megane Coupe.
Vorbim, in primul rand, de un motor TCe de 1.4 litri turbo si 130 de cai putere care reuseste sa ajunga la puterea unui motor de 1.8 litri si la cuplul maxim al unuia de 2.0 litri (190 Nm). Acesta este cuplat la o transmisie manuala cu sase trepte si consuma 6.5 litri/100 km in regim mediu mixt.
Cele doua motoare diesel au 150 si 160 de cai si reprezinta doua versiuni ale unitatii dCi de 2.0 litri. Desi in prima faza pare ca vorbim de un motor deja cunoscut de fanii Renault, constructorul francez sustine ca 80 din cele 300 de componente care alacatuiesc blocul motor sunt complet noi. Versiunea de 150 de cai putere ajunge la un cuplu maxim de 360 Nm si este cuplata la o cutie automata cu sase trepte, in timp ce clientii care vor alege varianta de 160 CP vor avea la dispozitie 380 Nm si o cutie manuala cu sase rapoarte.
pentru ambele versiuni, cuplul maxim este atins la 2000 rpm.Cele trei noi propulsoare nu vor fi disponibile in prima faza in Romania, evolutia cererilor pentru versiunile si motorizarile noului Megane existente la noi urmand sa arate daca oportunitatea de a aduce aceste motoare pe piata interna este una viabila.
via | Renault
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a prezentat noul Ami Buggy facelift, o versiune fără portiere care a fost disponibilă în trecut în serie limitată. De această dată, versiunea destinată aventurilor în aer liber este acum produsă în masă. (01.05)
-
Isuzu a prezentat oficial noul D-Max EV, prima versiune electrică a camionetei japoneze. Noul model utilitar promite o autonomie de peste 260 de kilometri. (30.04)
-
După ce anul trecut Aston Martin a scos din gamă verisunea de bază a SUV-ului DBX, producătorul britanic a rămas doar cu versiunea DBX707. Iată că Aston Martin a venit cu o versiune și mai puternică, numită S, cu 717 cai putere. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
"Cele trei noi propulsoare nu vor fi disponibile in prima faza in Romania, evolutia cererilor pentru versiunile si motorizarile noului Megane existente la noi urmand sa arate daca oportunitatea de a aduce aceste motoare pe piata interna este una viabila."
Comentariul asta mi se pare stupid. Cum isi pot da seama ce motor vreau eu daca nu cumpar masina tocmai pentru ca nu-l are??? Eventual ar putea sa se uite care motorizari de noua generatie sunt preferate la ceilalti constructori :))
Fiat si grupul VW ofera aceste noi tehnologii pentru cine are un pic habar de ce e si sub capota, insa Renault se multumeste sa vanda cui nu are pretentii la felul cum se comporta ce se gaseste intre rotile din fata.