Nebunie in India: Tata Nano se vinde SH cu 30% mai scump decat nou
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Valul de comenzi pe care producatorul indian Tata le-a primit pentru cel mai ieftin model al sau face ca fericitii cumparatori ai primei transe de exemplare sa profite la maxim de pe urma masinilor pe care le-au achzitionat. Va reamintim ca Tata a primit 200.000 de comenzi ferme platite in perioada de pre-productie a modelului, compania fiind nevoita sa traga la sorti primii 100.000 de clienti care vor intra in posesia primei transe de masini produse. Totusi, din cauza unor dificultati legate de uzina de productie, doar 2500 de exemplare Nano au fost livrate pana acum clientilor, insa deschiderea unei fabrici noi dedicate acestui model va rezolva problemele de livrare in care se gaseste compania indiana.
Ei bine, multi dintre cei 2500 de norocosi care au intrat in posesia masinii dau dovada de spirit intreprinzator, punand la vanzare masina pe care au achizitionat-o la un pret mai ridicat decat cel pe care l-au platit pentru masina noua. Conform presei din India, unele exemplare Tata Nano cu putini kilometri la bord au fost vandute cu preturi cu 30% mai mari decat cel original.
"Unele exemplare Tata Nano au fost revandute chiar inainte de a iesi de pe poarta fabricii.
Iar noi clienti au platit 165.000 de rupii (n.r. 3450 de dolari) in loc de 130.000 de rupii (n.r. 2700 de dolari) pentru achiozitionarea acestora. Multi dintre cei care au pre-comandat Tata Nano au fost speculanti care au vrut sa profite de ocazie", a declarat pentru publicatia australiana Drive un reprezentant al dealerilor Tata.Foarte interesant este faptul ca multi dintre cumparatorii second-hand al lui Nano fac parte din patura sociala inalta a Indiei, oferindu-si astfel "onoarea" sa a conduce un exemplar inaintea celorlalti. Altfel spus, ei nu au neaparata nevoie de masina respectiva, permitandu-si oricand alta mai luxoasa.
via | Drive
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Tata in Romania
-
Tata Telcoline Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a prezentat noul Ami Buggy facelift, o versiune fără portiere care a fost disponibilă în trecut în serie limitată. De această dată, versiunea destinată aventurilor în aer liber este acum produsă în masă. (01.05)
-
Isuzu a prezentat oficial noul D-Max EV, prima versiune electrică a camionetei japoneze. Noul model utilitar promite o autonomie de peste 260 de kilometri. (30.04)
-
După ce anul trecut Aston Martin a scos din gamă verisunea de bază a SUV-ului DBX, producătorul britanic a rămas doar cu versiunea DBX707. Iată că Aston Martin a venit cu o versiune și mai puternică, numită S, cu 717 cai putere. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
ps: CE A FOST PRIMA DATA OUL SAU GAINA?
Irowin@ nu toata lumea gandeste ca tine: sa-si stearga mucii intr-un audi si sa se uite de sus la toti participantii la trafic. Majoritatea oamenilor cumpara masini pentru a se deplasa de la punctul A la punctul B. Intr-o tara saraca o "masina adevarata" e inutila pe cand o " masina simpla " e un adevarat succes!
smen esti amuzant :)) auzi..matiz dezbracat =))
..e din cauza crizei:))
"decat un opel sau un renault nou mai bine imping la bmw".
Asta este mentalitatea la romani, din pacate.