NEW YORK 2011: Suzuki declină Kizashi în versiuni eco şi sportive

De Mircea Meșter
Publicat Miercuri, 20.04.2011
Kizashi EcoCharge şi Kizashi Apex sunt cele două versiuni-prototip ale unor variante ecologice, respectiv sportive ale modelului Suzuki.

Suzuki a prezentat la Salonul de la New York două concepte care reprezintă, de fapt, două potenţiale versiuni speciale ale lui Kizashi: EcoCharge şi Apex. Vorbim de un tipar clasic al constructorilor auto la saloanelor de peste Ocean, acolo unde producătorii obişnuiesc să prezinte publicului, în paralel, o versiune sportivă şi una ecologică a aceluiaşi model care există deja în serie.

KIZASHI ECOCHARGE

Kizashi EcoCharge Concept reprezintă versiunea "cuminte" a modelului Suzuki, reprezentând un hibrid cu elemente estetice noi, tipice unui concept şi unui model ecologic în acelaşi timp. Vorbim de blocuri optice schimbate, de LED-uri albastre care ies în evidenţă în pavilioanele proiectoarelor şi de o vopsea satinată care certifică faptul că vorbim de un simplu concept şi atât. Sub capotă, Kizashi EcoCharge vine cu un sistem de propulsie hibrid format dintr-un motor pe benzină de 2.0 litri şi de unul electric de 15 kilowaţi. Normal, sistemele de tip Start-stop şi de reutilizare a energiei utilizate la frânare nu lipsesc nici ele.

Conform datelor tehnice oferite de Suzuki, acestea îi oferă lui Kizashi o autonomie cu 25% mai mare decât versiunea clasică, care beneficiază exclusiv de un motor termic pe benzină.

KIZASHI APEX

Celălalt concept dezvoltat de Suzuki pentru New York joacă pe cartea sportivităţii. Kizashi Apex Concept beneficiază de o versiune îmbunătăţită a motorului pe benzină cu patru cilindri de 2.4 litri. Cu ajutorul unor elemente adiţionale complexe (turbină Garrett, intercooler air-to-liquid şi un calculator de comandă recalibrat), Kizashi scoate între 275 şi 300 de cai putere struniţi cu ajutorul unei cutii manuale cu şase trepte. La capitolul estetic, Kizashi Apex Concept împrumută culorile motocicletelor GSX-R, cunoscute în lumea moto prin agresivitate. Pe lângă tuşele cromatice, conceptul nipon beneficiază însă şi de aportul de imagine pe care îl aduc jantele de 19 inch.

 

Comentarii (1)

  • limba romana
    sinteti siguri ca ati inteles ce inseamna in limba romana "a declina" ?
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru