Nissan a suferit prima pierdere de cand este sub conducerea lui Carlos Ghosn
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nissan a anuntat ca a suferit pierderi in valoare de 1.4 miliarde de dolari in decursul anului fiscal 2008. Aceasta este prima pierdere operationala inregistrata de Nissan in ultimii opt ani, de cand brazilianul Carlos Ghosn este la conducerea companiei.
Carlos Ghosn a preluat conducerea companiei Nissan in anul 1999 si a declarat ca va ramane pe acest post pentru maxim zece ani. La acea vreme, Nissan avea datorii in valoare de 13 miliarde de dolari si suferise pierderi anuale semnificative. Ghosn a reusit sa improspateze gama Nissan si sa intoarca soarta companiei japoneze pe drumul cel bun. Desi mandatul promis al lui Carlos Ghosn e pe cale sa se sfarseasca, brazilianul a promis ca nu se va retrage pana cand Nissan nu va fi din nou profitabil.
Nissan se va stradui sa imbunatateasca cooperarea dintre aripa sa japoneza si partenerul sau francez, Renault. Constructorul japonez spera sa isi micsoreze pierderile pe viitor si sa dezvolte produse mai competitive. Cu toate acestea, oficialii Nissan au anuntat ca se asteapta la o pierdere de 1 miliard de dolari in decursul anului financiar 2009.
Vanzarile Nissan pe piata din America de Nord au scazut cu 35% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar vanzarile companiei Nissan de pe piata japoneza se afla la un nivel extrem de scazut. Nici piata auto din Europa nu este favorabila pentru compania Nissan, singurul model care a inregistrat o crestere a vanzarilor fiind Quashqai.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Kia vrea să mărească producția de mașini electrice la uzina sa din Slovacia. Dacă totul va merge conform planului, producția de modele cu zero emisii va fi de 3 ori mai mare în următorii 2 ani. (15.10)
-
General Motors a anunțat că va înregistra pierderi de 1.6 miliarde de dolari legate de reducerea planurilor de producție pentru vehiculele electrice. (14.10)
-
China înăsprește regulile privind subvențiile pentru vehiculele cu sisteme de propulsie alternative, introducând cerințe mai stricte de eficiență și autonomie începând din 2026. Doar modelele care vor oferi peste 100 de kilometri de autonomie electrică pură și vor avea un consum de energie redus vor continua să beneficieze de stimulente fiscale. (13.10)
-
Noul Subaru Crosstrek 4WILD: debutul, în premieră la Salonul Auto București
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
BYD actualizează gama din România cu două modele PHEV noi: start de la 29.900 de euro
-
Rămas bun, Volvo V90. A fost produs ultimul exemplar
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
o zi buna