Noul Honda Civic debutează la Frankfurt
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Viitorul Honda Civic este gata de lansare, debutul fiind pregătit pentru Frankfurt. Modelul promite să devină liderul clasei în materie de spaţiu interior şi intenţionează să ofere o creştere dramatică a calităţii şi a nivelului de confort. Cei de la Honda spun că această creştere va fi comparabilă cu schimbarea a două generaţii ale unui model, pentru a sublinia îmbunătăţirile operate lui Civic în decursul dezvoltării.
În ciuda criticilor primite la adresa suspensiei spate semi-rigide utilizate de cea de-a opta generaţie a lui Civic, noul model va folosi în continuare un asemenea sistem de suspensie spate. Mitsuru Kariya, şeful echipei de dezvoltare a noului Honda Civic, a declarat că ridigitatea caroseriei a fost îmbunătăţită dramatic, iar bara de torsiune a fost întărită pentru a oferi manevrabilitate superioară la viteze mari. Păstrarea suspensiei semi-rigide cu bară de torsiune a fost făcută pentru a oferi un nivel ridicat de spaţiu pe locurile din spate şi în portbagaj, motivează cei de la Honda. Trebuie să adăugăm faptul că acest tip de suspensie reprezintă şi o economie din punctul de vedere al costurilor, tehnologia fiind prezentă pe piaţă de mai bine de două decenii.
Cei de la Honda spun că noul Civic a primit un set de bucşe speciale, care vor fi umplute cu un lichid. Acestea vor oferi un nivel superior de manevrabilitate, fără să afecteze confortul.
Japonezii nu au dezvăluit informaţii suplimentare despre respectivele componente şi modul de funcţionare al acestora. O altă noutate în gama Civic ar fi debutul unei motorizări diesel de cilindree mică, menite să ofere un răspuns la adresa rivalilor care au asemenea propulsoare în ofertă. Actualele motorizări pe benzină de 1.4 şi 1.8 litri vor fi păstrate, ele urmând să devină mai puternice şi mai eficiente.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul britanic de automobile anunță lansarea unei ediții speciale pentru modelul Defender Classic V8. Denumită Churchill Edition, aceasta este un omagiu adus celebrului premier britanic din timpul celui de-al Doilea Război Mondial. Vor fi produse doar 10 exemplare. (27.08)
-
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noua generație T-Roc. Dezvoltată pe arhitectura MQB Evo, aceasta propune un design nou, dar și motorizări pur hibride, o premieră pentru marca germană. (27.08)
-
Constructorul francez de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul 308 facelift. Lista cu noutăți include o siglă frontală iluminată, o premieră pentru marca franceză, în timp ce versiunea electrică are o autonomie crescută. (26.08)
-
OFICIAL: Noua generație Jeep Cherokee debutează cu motorizare hibrid
-
Dacia Sandero redevine preferata europenilor. Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross pe podium
-
Viitoarea Kia EV2 va fi produsă în Slovacia. Ar urma să coste sub 30.000 de euro
-
Kia EV4 a intrat în producție la uzina din Slovacia
-
Noi imagini de pe șantierul Autostrăzii Moldovei. Pe tronsonul Ploiești-Buzău s-ar putea circula chiar în 2025
Te bronzasi?
1.8 aspirat rupe tot? Chiar si un 2.0 supraalimentat?
in america a aprut civicu nou si arata ca si toyota corolla adica , aiurea rau
s-or tampit si astia de la honda in privinta designului (calitativ jos palaria)
am fost mare fan honda dar nu-mi mai plac
...... si ordinea e .....1. masini germane si europene ,2 masini japoneze si dupaia mai tarziu vin si 3 masinile americane (ca le cunosc)
PS. Bibi bullshit te rog nu mai voma pe site link-uri cu honda. Pentru mine n-au decat un singur efect. Imi uzeaza prematur rotita de la mouse pana sar la urmatorul reply de om normal. Da, honda nu e decat o masina pentru tipi nesiguri si efeminati care au un singur mesaj clar : sunt prea zgarcit ca sa ma bucur de viata.