Noul sef Lotus: "Vreau sa ii ajungem din urma pe Ferrari"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noul presedinte al marcii britanice Lotus sustine ca scopul sau este de a readuce compania la nivelul la care s-a aflat in anii '70, atunci cand modelele Lotus concurau cu succes cu masinile produse de italienii de la Ferrari.
"Lotus se afla in aceeasi propozitie cu Ferrari, Lamborghini si Maserati in anii '70-'90. Ulterior, marca a stat cuminte in coltul sau. Cred ca e timpul sa readucem Lotus acolo unde se afla odata", sustine Dany Bahar, cel care a preluat fraiele companiei in cursul acestui an.
Conform planului dezvoltat de Bahar, Lotus ar trebui sa ii ajunga din urma pe cei de la Ferrari in circa cinci ani, marca avand un potential imens din acest punct de vedere: "Brandul Lotus este unul puternic si are o multime de avantaje pe care le vom scoate din nou in fata. Succesul nu inseamna neaparat focalizarea pe o singura directie, ci mai degraba adoptarea unor tehnologii inovatoare si super eficiente", considera seful Lotus.
Dany Bahar a preluat conducerea companiei Lotus in luna septembrie, inlocuindu-l pe Michael Kimberley.
Bahar a activat in trecut la Ferrari, acolo unde a detinut pozitia de Senior Vicepresedinte, fiind responsabil cu vanzarile masinilor de strada, cu afacerile aftersales si promotionale si cu activitatile de marketing ale echipei de Formula 1.via | egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Noul Lamborghini Temerario, succesorul lui Huracan, ar putea primi în viitor și o versiune cu două roți motrice. În prezent, modelul exotic este disponibil doar cu tracțiune integrală. (15.07)
-
Ford a aprobat oficial planul de a începe concedieri voluntare la una din uzinele sale din Europa. Peste 10.000 de angajați sunt vizați de acest plan care a fost pus în aplicare din cauza cererii scăzute pentru mașinile electrice. (15.07)
-
Volkswagen va închide una din uzinele sale din China. Fabrica din Nanjing își va opri treptat activitatea până la finalul acestui an. (14.07)
-
Noile Chery Tiggo 7 și Tiggo 8, lansate oficial în România: start de la 26.000 euro
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-5. 5 lucruri esențiale + VIDEO
-
Șoc în F1: Christian Horner, dat afară de la Red Bull
-
MG prezintă noile modele electrice IM5 și IM6: autonomie de 665 kilometri
-
BMW: 50 de ani de la debutul Seriei 3. Cum a evoluat cel mai de succes model al mărcii
focusarea nu exista inca in dex dar axarea da.
spor