Noul sef Lotus: "Vreau sa ii ajungem din urma pe Ferrari"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noul presedinte al marcii britanice Lotus sustine ca scopul sau este de a readuce compania la nivelul la care s-a aflat in anii '70, atunci cand modelele Lotus concurau cu succes cu masinile produse de italienii de la Ferrari.
"Lotus se afla in aceeasi propozitie cu Ferrari, Lamborghini si Maserati in anii '70-'90. Ulterior, marca a stat cuminte in coltul sau. Cred ca e timpul sa readucem Lotus acolo unde se afla odata", sustine Dany Bahar, cel care a preluat fraiele companiei in cursul acestui an.
Conform planului dezvoltat de Bahar, Lotus ar trebui sa ii ajunga din urma pe cei de la Ferrari in circa cinci ani, marca avand un potential imens din acest punct de vedere: "Brandul Lotus este unul puternic si are o multime de avantaje pe care le vom scoate din nou in fata. Succesul nu inseamna neaparat focalizarea pe o singura directie, ci mai degraba adoptarea unor tehnologii inovatoare si super eficiente", considera seful Lotus.
Dany Bahar a preluat conducerea companiei Lotus in luna septembrie, inlocuindu-l pe Michael Kimberley.
Bahar a activat in trecut la Ferrari, acolo unde a detinut pozitia de Senior Vicepresedinte, fiind responsabil cu vanzarile masinilor de strada, cu afacerile aftersales si promotionale si cu activitatile de marketing ale echipei de Formula 1.via | egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez de mașini electrice Xpeng a început oficial producția de vehicule electrice în Europa. Xpeng s-a asociat cu producătorul austriac Magna Steyr pentru a începe producția locală a modelelor electrice G6 și G9. (16.09)
-
Constructorul auto american Ford urmează să elimine 1.000 de locuri de muncă la uzina sa din Köln, la începutul anului 2026. Compania a invocat cererea scăzută pentru vehicule electrice. (16.09)
-
Mercedes-AMG, divizia de performanță a constructorului german, ia în calcul o versiune electrică pentru modelul său de performanță AMG GT. Marca germană evaluează în aceste momente dacă un asemenea model este viabil. (16.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
focusarea nu exista inca in dex dar axarea da.
spor