OFICIAL: Hyundai i20 facelift, în România de la 9.690 de euro
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Hyundai i-a aplicat lui i20 un facfelit şi i-a modificat motorizările. Facelift-ul este minor şi implică modificări atât la exterior, cât şi la interior. Partea frontală a fost schimbată subtil pentru a se integra mai bine în oferta constructorului din Coreea de Sud. La interior, modelul a primit iluminarea în nuanţe de albastru, în timp ce volanul, feţele de uşi şi maneta schimbătorului de viteze au fost restilizate.
Hyundai i20 este oferit alături de două motorizări Euro 5: 1.2 benzină DOHC 78 CP şi 1.4 CRDi de 75 CP. Pentru a reduce consumul de carburant în regim extraurban, cei de la Hyundai au integrat un deflector de aer la nivelul aripilor spate, lucru care duce la reducerea coeficientului de frecare cu aerul. Totodată, vopseaua lui i20 este pe bază de apă şi modelul este construit în Izmit, Turcia.
"Clasa mică reprezintă un teren foarte disputat al pieţei auto în România. Pentru a asigura ascensiunea noului model i20, reţeaua Hyundai promovează o politică dotări-preţ superioară concurenţei. Marca Hyundai creşte continuu la capitolul calitate, astfel încât ne permitem să asigurăm clienţilor noştri 7 ani de garanţie şi numeroase alte beneficii post-vânzare", a declarat Doru Brusalis, Director Vânzari Hyundai Auto România.
Versiunea pe benzină a lui Hyundai i20 prezintă emisii CO2 reduse cu 6 procente faţă de modelul pre-facelift, iar emisiile de CO2 se ridică la nivelul de 119 grame de CO2 per kilometru, în timp ce versiunea diesel emite 109 grame de CO2 per kilometru. Cei de la Hyundai au crescut nivelul de dotări standard şi au echipat modelul şi cu o capotă izolată, pentru a reduce nivelul de zgomot al motorului şi pentru e eficientiza modelul subcompact din punct de vedere termic.
Oglinzile laterale au primit câte un semnalizator, iar versiunile diesel ale lui i20 pot fi echipate şi cu un sistem de pilot automat. La nivelul interiorului, pe lângă modificările estetice, i20 a primit un sistem Bluetooth cu recunoaştere vocală sau comenzi audio pe volan.
Via | Hyundai
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Volkswagen a dezvăluit o serie de informații și fotografii noi cu viitoarea generație electrică ID.Polo. Noul model va fi lansat oficial în 2026 și va avea o autonomie de până la 450 de kilometri. (15.12)
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA














in rest arata OK pentru uz "intern" , daca o mai ajuta si o fiabilitate satisfacatoare o sa fie concurent serios pe "segment"
Cat are dom'le?
Nu te aştepta să fie diferită cu mult de cea a versiunii standard.
are Solenza, ca si mine, care are DOAR 900kg.
Loganul chel, daca nu ma insel, are undeva la 1200kg.