OFICIAL: Noul Fisker Karma consuma doar 3.5 litri/100 km
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noul Fisker Karma nu putea lipsi de la Salonul Auto de la Frankfurt, hibridul alimentat la priza de origine americana urmand sa isi expuna tehnologia si performantele in fata publicului european. Cu ocazia premierei, Fisker publica oficial si o serie de noi informatii despre Karma, care se pare ca promite cea mai mica rata de emisii de CO2 dintre toate modelele de serie ecologice actuale.
Comunicatul oficial emis de Fisker astazi anunta emisii de numai 83 g/km pentru limuzina ecologica cu spirit sportiv. In plus, se pare ca valoarea medie a consumului va fi de numai 3.5 litri/100 de kilometri, o performanta cu care se lauda de obicei masinile din clasa mica.
Mai mult decat atat, Karma promite 80 de kilometri cu emisii zero, autonomie oferita de bateriile litiu-ion care intregesc trenul de rulare Q-Drive. Daca socotim insa si capacitatea rezervorului folosit pentru a alimenta propulsorul conventional pe benzina, Karma ofera o autonomie totala de 480 de kilometri.
Asteptat sa debuteze pe piata la inceputul lui 2010, Fisker Karma va deveni primul hibrid alimentat de la priza de serie.
via | Fisker
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Honda Civic tocmai a primit un facelift. Pe lista îmbunătățirilor regăsim o serie de modificări estetice discrete, atât la exterior cât și la interior, inclusiv jante noi și o culoare exterioară proaspătă. (01.08)
-
Honda a confirmat oficial o nouă generație pentru modelul Prelude. Modelul sportiv al japonezilor revine după o pauză de 24 de ani și va fi prezentat oficial în septembrie. (31.07)
-
Leapmotor va deschide comenzile pentru SUV-ul său electric B10 în România începând din luna septembrie. Modelul electric al chinezilor va fi plasat în gamă sub C10. (30.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
maserati gran turismo din lateral si dodge viper din fata ... cel putin asa o vad eu