OFICIAL: Viitorul Audi Q7 va fi mai uşor cu 400 de kilograme
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi se poate lăuda în prezent cu o gamă de motorizări foarte variată, cu resurse apreciabile. Cu toate acestea, pentru a îmbunătăţi performanţele modelelor sale, constructorul din Ingolstadt trebuie să acorde o importanţă deosebită masei vehiculelor.
Audi şi-a propus să supună următoarele sale creaţii unui proces de slăbire intens, care va debuta odată cu noua generaţie a SUV-ului Q7. Michael Dick, director în cadrul departamentului de dezvoltare Audi, a declarat într-un interviu acordat unei publicaţii germane, că viitorul Q7 va pierde în greutate aproximativ 400 de kilograme, adică echivalentul a 20% din masa totală.
Cifra este una îmbucurătoare şi promite o masă totală de numai 1800 de kilograme pentru cea mai populară versiune diesel a momentului, 3.0 TDI, care cântăreşte în prezent aproximativ 2200 de kilograme. În aceste condiţii, performanţele vor creşte considerabil, iar consumul şi emisiile se vor reduce cu mult sub normele europene.
Pentru a putea scăpa de kilogramele în plus, Q7 va adopta platforma navei amiral A8 şi va folosi din abundenţă aluminiu la nivelul caroseriei.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Inafara de Audi (vezi A8 si A2) singurul producator care a mai folosit aluminiu la o asemenea "scara" pentru un model de serie a fost Jaguar, cu al sau XJ (vechiul model).
MInusul este in princiupiu unul singur si destul de important si anume costul ridicat al acestei tehnologii, care se reflecta direct proportional in pretul masinii.
Vezi Audi A2 care a fost un esec tocmai datorita pretului mare datorat in principal folosirii masive a aluminiului.
INsa fiind vorba de Q7, pretul nu va mai parea atat de mari si probabil ca implementarea ASF va fi un succes.
P.S.: Cand vorbim de aluminiu ganditiva la cel putin "duraluminiu" si nu la lingurile de aluminiu care se indoaie ca branza :)))