OFICIAL: Viitorul Audi Q7 va fi mai uşor cu 400 de kilograme
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi se poate lăuda în prezent cu o gamă de motorizări foarte variată, cu resurse apreciabile. Cu toate acestea, pentru a îmbunătăţi performanţele modelelor sale, constructorul din Ingolstadt trebuie să acorde o importanţă deosebită masei vehiculelor.
Audi şi-a propus să supună următoarele sale creaţii unui proces de slăbire intens, care va debuta odată cu noua generaţie a SUV-ului Q7. Michael Dick, director în cadrul departamentului de dezvoltare Audi, a declarat într-un interviu acordat unei publicaţii germane, că viitorul Q7 va pierde în greutate aproximativ 400 de kilograme, adică echivalentul a 20% din masa totală.
Cifra este una îmbucurătoare şi promite o masă totală de numai 1800 de kilograme pentru cea mai populară versiune diesel a momentului, 3.0 TDI, care cântăreşte în prezent aproximativ 2200 de kilograme. În aceste condiţii, performanţele vor creşte considerabil, iar consumul şi emisiile se vor reduce cu mult sub normele europene.
Pentru a putea scăpa de kilogramele în plus, Q7 va adopta platforma navei amiral A8 şi va folosi din abundenţă aluminiu la nivelul caroseriei.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Chinezii de la Xiaomi au stabilit un nou record pe Nurburgring. Modelul electric SU7 Ultra este cel mai rapid sedan electric de serie testat vreodată pe legendarul circuit german. (11.06)
-
Presa britanică a anunțat oficial noii prezentatori pentru următorul sezon al emisiunii The Grand Tour. Noua echipă va fi alcătuită din doi canadieni, Thomas Holland și James Engelsman și din britanicul Francis Bourgeois. (04.06)
-
Cea mai nouă machetă LEGO Technic este dedicată modelului Aston Martin Valkyrie. Pachetul conține 707 piese și costă 60 de euro pe continentul european. (02.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Inafara de Audi (vezi A8 si A2) singurul producator care a mai folosit aluminiu la o asemenea "scara" pentru un model de serie a fost Jaguar, cu al sau XJ (vechiul model).
MInusul este in princiupiu unul singur si destul de important si anume costul ridicat al acestei tehnologii, care se reflecta direct proportional in pretul masinii.
Vezi Audi A2 care a fost un esec tocmai datorita pretului mare datorat in principal folosirii masive a aluminiului.
INsa fiind vorba de Q7, pretul nu va mai parea atat de mari si probabil ca implementarea ASF va fi un succes.
P.S.: Cand vorbim de aluminiu ganditiva la cel putin "duraluminiu" si nu la lingurile de aluminiu care se indoaie ca branza :)))