Porsche România a fost importatorul numărul unu în România în 2010
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii Porsche România au anunţat că au fost liderii pieţei locale în materie de importuri de autovehicule noi. În 2010, Porsche România a înregistrat o creştere a cotei de piaţă cu 2%, atingând nivelul de 20% din piaţa românească. Vânzările nu au avut o creştere spectaculoasă, din moment ce piaţa auto din România a scăzut cu 18% faţă de anul precedent. Prioritatea pentru 2011 este creşterea calităţii serviciilro oferite şi acordarea pachetelor de service la puterea de cumpărare a românilor.
Marca Volkswagen a avut o cotă de piaţă de 9% în România în 2010 şi a livrat 8.650 de unităţi. Tot în 2010, cei de la Volkswagen au lansat în România noile generaţii ale modelelor Touareg şi Passat, modele iconice în ţara noastră după cum au spus şi cei care le importă şi comercializează la noi. Audi a avut o cotă de 32% din piaţa premium din România cu 432 unităţi A4, 214 unităţi A3 ţi 30-4 unităţi Q5, aflându-se pe prima poziţie în ceea ce priveşte volumul pe segmentele de care aparţin cele trei modele.
Seat a reuşit să livreze acelaşi număr de unităţi în 2010 pe cât a livrat în 2009, iar rezultatul este considerat o performanţă deosebită de cei de la Porsche România. Cota de piaţa Seat în România în 2010 a fost de 1.58%, nivel atins iniţial în 2007.
Colegii de concern de la Skoda au lansat trei modele noi în România în 2010 şi au livrat 8.100 de autovehicule noi şi au înregistrat o cotă de piaţă de peste 8%. Marca Skoda este în topul primelor trei mărci auto de la noi din ţară.Volkswagen a organizat şi în 2010 Maratornul Bucureşti şi proiectul "O maşină nouă, un copac plantat". Ajutaţi de o echipă de voluntari, reprezentanţii Porsche România au plantat peste 22.000 de copăcei în Pădurea Volkswagen din Comuna Borcea, judeţul Călăraşi. Marca Volkswagen a susţinut Fundaţia Hospice Casa Speranţei şi alte cauze umanitare în 2010.
Via | PorscheRomânia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Autoritățile se gândesc să introducă o taxă de acces pe Transfăgărășan pentru a stopa "haosul" din zonă. Banii respectivi ar urma să fie folosiți pentru amenajarea unor parcări, dar și pentru dezvoltarea unui turism autentic. (15.09)
-
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că a fost semnat contractul pentru construcția lotului 2 al Drumului Expres Arad-Oradea. Cei aproape 40 de kilometri vor trebui finalizați în 24 de luni. (13.09)
-
Clienții din România pot comanda noul model cu zero emisii DS No.8. Acesta este disponibil în două niveluri de echipare, iar prețurile încep de la 59.000 de euro cu TVA inclus. (04.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Hai ca exagerati deja cu VW si tot conglomeratul acesta compus din 63527 marci si subsidiare...
VW Group va ocupa in 2010 fara probleme locul 3 ( 7.14 milioane ) , iar in ceea ce priveste numarul de marci VW Group, tu si multi altii aveti o impresie TOTAL GRESITA despre multitudinea de marci ce fac parte din VW Group .
Realitatea este ca VW Group are practic 4 marci de volum ( VW, Audi, Skoda si Seat ), celelate marci avand volume reduse : Porsche ( 80,000 pe an ), Bentley ( 6,000 ), Lamborghini ( 4,000 ) iar Bugatti ( 50 unitati pe an ) .
Toyota are si ea 3 marci de volum si anume Toyota, Lexus si Daihatsu ( 1.5 milioane de masini vandute anual ) .
2.GM 8.2 milioane
3.VAG 7.1 milioane