Premiera mondiala: Audi TT Clubsport Quattro

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 21.05.2008
Oficialii Audi au dezvaluit astazi versiunea de productie a conceptului TT Clubsport Quattro.

Esential

300 de cai putere dezvolta propulsorul de 2.0 litri instalat pe TT Clubsport Quattro.
340 de mm este dimensiunea discurilor de frana fata ale noului Audi TT Clubsport Quattro.

Dupa ce ieri la orele pranzului va anuntam ca Audi a decis sa confirme versiunea de productie a conceptului TT Clubsport Quattro, revenim acum, cu informatii pe care nimeni nu le anticipa asa de repede.

Oficialii din Ingolstadt au decis sa puna capat asteptarii si speculatiilor si au dezvaluit primele imagini si informatii oficiale ale versiunii de productie TT Clubsport Quattro. Noua versiune a fost dezvaluita tot in cadrul evenimentului Worthersee Tour din Austria, care reuneste fanii Audi si Volkswagen din zona, locul unde anul trecut a vazut lumina zilei si conceptul TT Clubsport Quattro.

Versiunea de productie pastreaza acoperisul retractabil insa vine echipat cu bare de siguranta mai mari. Parbrizul mai inalt, montantul A mai subtire, oglinzile retrovizoare si spoilerul spate redesenat sunt cateva din modificarile care diferentiaza conceptul de versiunea de productie.

Alte elemente de design noi sunt grila frontala cu finisaj negru, blocurile optice fata cu lumini LED si cele doua tevi de esapament cromate, inglobate in deflectorul spoilerului spate.

La interior, pasagerii vor dispune de scaune sport imbracate in piele, un volan redesenat si insertii din aluminiu la nivelul padelelor si al portierelor. Sistemul de sonorizare a fost asigurat de Bose.

Din fericire, versiunea de productie pastreaza si trenul de rulare promovat de conceptul de anul trecut. Astfel, TT Clubsport Quattro va beneficia de serviciile unui propulsor supraalimentat, de 2.0 litri TFSI, care ofera 300 de cai putere, conectat la o cutie automata S-tronic cu dublu ambreiaj care transmite toate resursele ambelor axe prin intermediul sistemului quattro.

Fata de versiunea standard a modelului TT, Clubsport Quattro este mai lat cu 66 de milimetri, ceea ce inseamna ca viitorii clienti se vor bucura de o tinuta de drum mult mai buna. Cei 300 de cai putere sunt tinuti in frau cu ajutorul unui pachet de frane imprumutat de la versiunea sportiva TTS. Acesta include discuri ventilate de 340 mm pe fata si 310 mm pe spate.

Audi nu a dezvaluit numarul de exemplare pe care le va produce si piata catre care vor fi acestea canalizate dar se asteapta ca TT Clubsport Quattro sa fie disponibil ca o editie limitata spre sfarsitul acestui an.

via | Audi

Comentarii (13)

  • tt
    super marfa...dar oare cat o costa jucaria asta :D ?
    0 0
  • audi
    Bestial...........bani multi..:P
    0 0
  • george.b
    Nu e cinestie ce
    Parca sunt de logan portierele din fata.Ai la motor am auzit ca tehnologia FSI e la sfarsit de cariera asta e limita maxima.Si am mai auzit ca renault o sa scoata un motor de 2litri T care este o data mai puternic 400-450CP si in al doilea rand si mai economic decat FSI
    0 0
  • plictis
    what the?
    Dragalasa masina, pare cam de fetitza :)
    George b. insa e cel mai tare cum a observat el portiere FATZA de logan...Are you chior sau ce? Cate perechi de portiere are masina aia de le-ai observat tu pe alea din fatza? :))
    0 0
  • gheorghita
    Are dreptate george.b
    Da asa este o sa faca si o sa dreaga reno daia e si piata americana plina de masini frantuzesti.Eu vad in San Francisco cam 1000 de masini frantuzesti pe zi.Sa fim seriosi georgica!!
    0 0
  • chair te cred sa stii
    foarte tare chestia cu masinile frantuzesti in America :). Hai sa coboram cu picioarele pe pamant si ne concentram la ceva real nu la fantezii, cum francezii cuceresc lumea.
    0 0
  • sunshine64sm
    TRUCAJE
    Iarasi deseneaza baietii cai verzi pe pereti. Picturile astea de prezentare, facute pe calculator arata bine. Dar masina reala pe cind ??? Te uita numai la norii de pe fundal.... Fraierilor :D
    0 0
  • super
    mi se pare super tare! oricum TT-ul este masina de gagici! doar ca niste gagici mai sport....
    0 0
  • soundfreak
    \:d/
    audi si bose ! ce frumuoos :)
    0 0
  • pt george b marele designer auto
    domnu george pui de zmeu..de unde pana unde leg intre audi si logan??mari comparatii ai ajuns sa faci..comparatii mari de la oameni "mari"..cand o sa ai tu bani sa cumperi asa masina atunci mai vorbeste despre asa comparatii..pana in ziua resp..mai viseaza nitzel..si revino p pamant..lasa martienii..si acum in leg cu masina..arata super bine..motor bun ce mai..e misto..audi..ce mai..hai noroc si sanatate..ps:am postat mai mult sa dau un reply la ce a scris george b..:>
    0 0
  • logan
    mai oameni buni m-am saturat de cuvantul logan. pana mea , am inteles ca faceti reclama si luati bani ca sa puneti numele asta pe tot internetul dar mai opriti-va ca am inceput sa urasc cuvantul asta... ati ajuns sa comparati cutia din tabla cu roti cu masini premium ....
    0 0
  • parca si bordul tot de logan e.....logan!HA HA HA
    0 0
  • pff
    si nu numai bordu.. :(
    parca si culoarea e de logan.. =))
    jk
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru