Primele imagini cu Honda CR-V facelift
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Primele imagini cu Honda CR-V facelift au fost "scapate" pe internet cu o saptamana inainte de debutul oficial al acestui model. Pe langa modificarile operate la nivel estetic, modelul CR-V beneficiaza si de un nou motor diesel, care este cuplat la o noua transmisie automata.
In materie de design, schimbarile operate se restrang la nivelul noii grile fata, precum si al noile bare de protectie fata si spate. Modelul este disponibil atat cu jante pe 17 inch, cat si cu jante de 18 inch. Dimensiunea elementelor cromate din grila fata a acestui model a fost micsorata, iar ponderea acestora a fost redusa. Profilul modelului CR-V a ramas aproape neschimbat.
Noul motor diesel al lui CR-V are o cilindree de 2.2 litri si dezvolta 150 CP si un cuplu motor de 350 Nm. Cuplul motor este disponibil inca de la 2.000 rpm, iar cresterea fata de generatia precedenta a acestui model este de 10 CP si 10 Nm. Propulsorul de 150 CP este oferit atat cu o transmisie manuala cu sase trepte, cat si cu o transmisie automata cu cinci trepte, dezvoltata de catre inginerii Honda.
Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Skoda a lansat oficial noul Enyaq Cargo, o versiune utilitară. Aceasta este prima utilitară electrică a mărcii cehe și este disponibilă doar pentru piața din Marea Britanie. (15.07)
-
BMW M2 va primi în curând un pachet special pentru circuit. Înaintea lansării noului pachet, BMW a publicat câteva imagini oficiale noi, cu părțile frontale și din spate ale mașinii camuflate. (15.07)
-
Mercedes-Benz a dezvăluit noua variantă de caroserie Shooting Brake pentru modelul său de clasă medie CLA. Noua generație a modelului devine primul shooting brake electric din istoria mărcii și promite o autonomie de 760 kilometri. (15.07)
-
Noile Chery Tiggo 7 și Tiggo 8, lansate oficial în România: start de la 26.000 euro
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-5. 5 lucruri esențiale + VIDEO
-
Șoc în F1: Christian Horner, dat afară de la Red Bull
-
MG prezintă noile modele electrice IM5 și IM6: autonomie de 665 kilometri
-
BMW: 50 de ani de la debutul Seriei 3. Cum a evoluat cel mai de succes model al mărcii
Pentru moment, nu exista informatii in acest sens.
este salon toamna asta la Tokyo, posibil sa apara acolo face-lift-ul :)
< http://www.tokyo-motorshow.com/en/index.html >
PS Astept sa aruncati cu oua si/sau rosii stricate si sa ii faceti "chinezi" pe cei de la Hyundai.
Marian, orice model 200 CDI din gama Mercedes, fie ca e C sau chiar E, vine cu un motor de 2.2 diesel si 136cp. Mazda are si ea variante de la 125pc pana la 175cp. Aici e vorba si cui te adresezi ca marca. Poate clientii de Honda nu vor cin;spe mii de cp, ci o masina echilibrata. In plus de asta, caii astia pe-afara se platesc la greu la impozite si asigurari.
Bravo si Hyundai pt motorul de 197cp, dar sa stii ca pt Hodna nu e greu sa faca asa ceva. Doar avem una bucata dovada S2000 cu motor normal aspirat de 2 litri si 240cp. De zece ani, n-a depasit nimeni puterea asta litrica de 120cp/l (pana de curand la un nou model Ferrari). Aici mai e vorba si de cat de putin polueaza sau consuma, ori Honda poate indeplini norme de poluare la diesel fara sa apeleze musai la filtru de patricule. Asta e o realizare, totusi.
Asa ca nu mai judeca masinile dupa ce putere scot din X litri, mai ales ca la diesel nu puterea conteaza, ci cuplul.
iar daca il tunezi, treci usor de 170-185 CP si cuplu 420 NM.
nice..........
OK, e drept ca in unele tari din vest esti taxat dupa puterea motorului, nu dupa capacitatea cilindrica. Dar pentru piata noastra, atata timp cat "baietii destepti" nu umbla prea des la legi, e mai avantajos sa ai un motor "mic si-al dracu' ". Si daca aceste motoare se uzeaza mai rapid, asta e, cumparam alte masini. S-au dus vremurile cand iti luai masina pe care s-o lasi mostenire copiilor. Oricum, trendul actual in industrie este sa produci "bunuri de consum indelungat cu viata scurta", ca sa nu te trezesti peste 5 ani ca produci pe stoc.
Singurul meu regret este ca n-am apucat inca "sa-i dau in gura" unui V8 (aspirat, bineinteles), sa traiesc si eu odata senzatia aia de care vorbesc unii. Dar, pe drumurile noastre, nici cu 6 in linie n-am reusit sa fac prea multe, chiar daca a fost o proba agreabila.
Toate cele bune!