Programul Rabla din Germania nu va mai fi extins
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Guvernul german a luat decizia de a nu oferi fonduri suplimentare programului de innoire al parcului auto, in ciuda succesului aratat de acest program. Bugetul actual al programului "Rabla" din Germania este de 5 miliarde de euro, si a fost marit de la cei 1.5 miliarde de euro stabiliti in aprilie 2009. Vanzarile de automobile din Germania au crescut cu 40% in luna iunie 2009 fata de aceeasi perioada a anului precedent. Pe langa asta, numarul de inmatriculari noi din Germania din prima jumatate a anului a crescut cu 26% fata de aceeasi perioada a anului 2008.
Germanii au inmatriculat in jur de 2 milioane de vehicule noi in prima jumatate a anului 2009. Din pacate pentru producatorii si dealerii auto din Germania, nemtii au ales sa isi cheltuiasca prima de 2.500 de euro in tarile invecinate, cum ar fi Polonia, sau au achizitionat automobile fabricate de constructori straini, cum ar fi Dacia, in favoarea modelelor germane. In acest moment, programul “Rabla” din Germania mai are circa 275.473 de locuri disponibile.
Via | JustAuto (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Risipa...:(
Dupa cate am observat s-a strecurat o greseala in textul stirei. Corect este in "defavoarea" modelelor germane, deoarece nemtii au achizitionat automobile fabricate de constructori straini, iar asta nu inseamna ca i-au favorizat pe constructorii nemti.