Războiul reclamelor: Nissan loveşte în Audi TT şi Porsche Cayman
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi Porsche i-a acţionat în judecată pentru folosirea fără acord a logo-ului companiei, cei de la Nissan continuă campaniile publicitare agresive la adresa nemţilor. De această dată cu un panou publicitar imens şi cu o serie de mesaje "războinice" aplicate pe un Porsche Cayman şi pe un Audi TT.
Se pare că japonezii nu s-au lăsat intimidaţi de acţiunile constructorului din Stuttgart şi au pregătit o replică mult mai dură decât cea afişată în cadrul Festivalului de la Goodwood, unde au apărut bannere cu sloganuri ca: "The Winner Hans Down", "The Germans Came Off Wurst", "Kaisers Chiefed" sau "Deutschland Deutschland Über-Rated".
Noile sloganuri par să nu mai atace toate automobilele germane, concentrându-şi atenţia asupra sportivelor din grupul VAG. În cazul lui Audi TT sloganul sună cam aşa: "Mai scump şi mai lent decât un Nissan 370Z". De cealaltă parte, pe portiera lui Cayman, Nissan a imprimat "Visez să fiu la fel de rapid ca un Nissan 370Z".
Steve McLennan, directorul de marketing Nissan, a declarat că noua campanie provoacă simplu convenţia germană a modelelor sportive, văzută ca fiind un etalon pentru ceilalţi constructori. "Suntem convinşi ca Nissan 370Z şi GT-R pot eclipsa omologii lor germani, în materie de performanţă şi accesibilitate. Este momentul să arătăm tuturor asta".
Maşinile inscripţionate s-au plimbat deja mai mulţi kilometri prin centrul Londrei, pentru a atrage atenţia trecătorilor. Rămâne de văzut cum vor reacţiona acum Audi şi Porsche.
via | zercustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Corporatisti simpli si vanzatori penibili
http://fastestlaps.com/comparisons/492320de9d62a-vs-4924ffe0084fc.html
porsche-ul il bate la toate capitolele..
O incercare intreresanta de marketing, dar prea disperata.
Porsche este una din cele mai tari marci auto din lume(peste japonezi la fiabilitate si calitate nu mai zic) cu cele mai adevarate masini sport.(alaturi de ferrari).
Japonezi cu manevre americane
Marketing de rahat