Războiul reclamelor: Nissan loveşte în Audi TT şi Porsche Cayman
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi Porsche i-a acţionat în judecată pentru folosirea fără acord a logo-ului companiei, cei de la Nissan continuă campaniile publicitare agresive la adresa nemţilor. De această dată cu un panou publicitar imens şi cu o serie de mesaje "războinice" aplicate pe un Porsche Cayman şi pe un Audi TT.
Se pare că japonezii nu s-au lăsat intimidaţi de acţiunile constructorului din Stuttgart şi au pregătit o replică mult mai dură decât cea afişată în cadrul Festivalului de la Goodwood, unde au apărut bannere cu sloganuri ca: "The Winner Hans Down", "The Germans Came Off Wurst", "Kaisers Chiefed" sau "Deutschland Deutschland Über-Rated".
Noile sloganuri par să nu mai atace toate automobilele germane, concentrându-şi atenţia asupra sportivelor din grupul VAG. În cazul lui Audi TT sloganul sună cam aşa: "Mai scump şi mai lent decât un Nissan 370Z". De cealaltă parte, pe portiera lui Cayman, Nissan a imprimat "Visez să fiu la fel de rapid ca un Nissan 370Z".
Steve McLennan, directorul de marketing Nissan, a declarat că noua campanie provoacă simplu convenţia germană a modelelor sportive, văzută ca fiind un etalon pentru ceilalţi constructori. "Suntem convinşi ca Nissan 370Z şi GT-R pot eclipsa omologii lor germani, în materie de performanţă şi accesibilitate. Este momentul să arătăm tuturor asta".
Maşinile inscripţionate s-au plimbat deja mai mulţi kilometri prin centrul Londrei, pentru a atrage atenţia trecătorilor. Rămâne de văzut cum vor reacţiona acum Audi şi Porsche.
via | zercustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Adrian Mardell, CEO-ul Jaguar Land Rover, a anunțat că va pleca de la conducerea grupului britanic la finalul acestui an. Oficialul britanic se va pensiona după 35 de ani petrecuți la Grupul Jaguar Land Rover. (01.08)
-
Renault a anunțat oficial noul său CEO. Acesta este François Provost, care va prelua conducerea grupului francez începând din 31 iulie. (31.07)
-
Mercedes-Benz Vito împlinește 30 de ani de existență. De-a lungul celor 4 decenii de producție, modelul utilitar al mărcii germane a cunoscut 3 generații și numeroase configurații de caroserie, propulsoare și trenuri de rulare. (30.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Corporatisti simpli si vanzatori penibili
http://fastestlaps.com/comparisons/492320de9d62a-vs-4924ffe0084fc.html
porsche-ul il bate la toate capitolele..
O incercare intreresanta de marketing, dar prea disperata.
Porsche este una din cele mai tari marci auto din lume(peste japonezi la fiabilitate si calitate nu mai zic) cu cele mai adevarate masini sport.(alaturi de ferrari).
Japonezi cu manevre americane
Marketing de rahat