Războiul reclamelor: Nissan loveşte în Audi TT şi Porsche Cayman
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi Porsche i-a acţionat în judecată pentru folosirea fără acord a logo-ului companiei, cei de la Nissan continuă campaniile publicitare agresive la adresa nemţilor. De această dată cu un panou publicitar imens şi cu o serie de mesaje "războinice" aplicate pe un Porsche Cayman şi pe un Audi TT.
Se pare că japonezii nu s-au lăsat intimidaţi de acţiunile constructorului din Stuttgart şi au pregătit o replică mult mai dură decât cea afişată în cadrul Festivalului de la Goodwood, unde au apărut bannere cu sloganuri ca: "The Winner Hans Down", "The Germans Came Off Wurst", "Kaisers Chiefed" sau "Deutschland Deutschland Über-Rated".
Noile sloganuri par să nu mai atace toate automobilele germane, concentrându-şi atenţia asupra sportivelor din grupul VAG. În cazul lui Audi TT sloganul sună cam aşa: "Mai scump şi mai lent decât un Nissan 370Z". De cealaltă parte, pe portiera lui Cayman, Nissan a imprimat "Visez să fiu la fel de rapid ca un Nissan 370Z".
Steve McLennan, directorul de marketing Nissan, a declarat că noua campanie provoacă simplu convenţia germană a modelelor sportive, văzută ca fiind un etalon pentru ceilalţi constructori. "Suntem convinşi ca Nissan 370Z şi GT-R pot eclipsa omologii lor germani, în materie de performanţă şi accesibilitate. Este momentul să arătăm tuturor asta".
Maşinile inscripţionate s-au plimbat deja mai mulţi kilometri prin centrul Londrei, pentru a atrage atenţia trecătorilor. Rămâne de văzut cum vor reacţiona acum Audi şi Porsche.
via | zercustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Corporatisti simpli si vanzatori penibili
http://fastestlaps.com/comparisons/492320de9d62a-vs-4924ffe0084fc.html
porsche-ul il bate la toate capitolele..
O incercare intreresanta de marketing, dar prea disperata.
Porsche este una din cele mai tari marci auto din lume(peste japonezi la fiabilitate si calitate nu mai zic) cu cele mai adevarate masini sport.(alaturi de ferrari).
Japonezi cu manevre americane
Marketing de rahat