Porsche dă în judecată Nissan din cauza unei reclame din Anglia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Stilul de publicitate agresivă promovat mai ales de mărcile germane în Statele Unite nu funcţionează la aceiaşi parametri şi în Europa. După ce Nissan a dat startul unei campanii agresive la adresa constructorilor germani în Marea Britanie, Porsche s-a sesizat şi îi ameninţă pe japonezi cu tribunalul din cauza faptului că bannerele afişate de Nissan în Londra şi la Festivalul Vitezei de la Goodwood includ utilizarea fără drepturi a siglei mărcii din Stuttgart.
Campania Nissan se bazează pe "listă" a victoriilor pe care Nissan le-a înregistrat la Nurburgring în faţa modelelor BMW, Audi şi Porsche. Lista modelelor învinse nu apare, însă numărul acestora este subliniat pe portiera modelelor sale sportive, 370Z şi GT-R. Curios, cei de la Porsche nu au atacat "lista" creată în urma unor dueluri neoficiale, ci utilizarea fără drept a siglei mărcii pe respectivele bannere adunate sub campania intitulată sugestiv "How to beat the Germans".
"Problema rezidă în faptul că au utilizat sigla Porsche fără a avea drepturi asupra acesteia.
Sigla este proprietatea Porsche şi nu dăm dreptul de utilizare niciunei companii fără a avea permisiunea noastră", spun oficialii Porsche, care confirmă faptul că nu au nicio problemă cu subiectul campaniei. "Nu am analizat în detaliu ceea ce comunică Nissan, dar nu avem o problemă cu asta", spune Andrea Baker, directorul biroului de PR al Porsche UK.via | The Guardian
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Viitorul BMW M3 va primi și un motor pe benzină pe lângă versiunea electrică deja confirmată. Specificațiile nu au fost încă dezvăluite. (01.05)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
observ cate cunostiinte ai tu despre cifrele de vanzari si despre calitatea autoturismelor in general daca zici ca nissan este in anonimat...
Amintit-va ca Audi acum vreo 4-5 ani a avut o reclama foarte agresiva la Alfa, BMW, Mercedes si Volvo... reclama aceea cu cheile care impreuna faceau 4 cercuri, adica sigla Audi si nimeni nu a comentat nimic.
Sincer cred ca Porsche se cam simte amenintat de Nissan. Evident nu ma refer la Micra sau Primera.