Porsche dă în judecată Nissan din cauza unei reclame din Anglia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Stilul de publicitate agresivă promovat mai ales de mărcile germane în Statele Unite nu funcţionează la aceiaşi parametri şi în Europa. După ce Nissan a dat startul unei campanii agresive la adresa constructorilor germani în Marea Britanie, Porsche s-a sesizat şi îi ameninţă pe japonezi cu tribunalul din cauza faptului că bannerele afişate de Nissan în Londra şi la Festivalul Vitezei de la Goodwood includ utilizarea fără drepturi a siglei mărcii din Stuttgart.
Campania Nissan se bazează pe "listă" a victoriilor pe care Nissan le-a înregistrat la Nurburgring în faţa modelelor BMW, Audi şi Porsche. Lista modelelor învinse nu apare, însă numărul acestora este subliniat pe portiera modelelor sale sportive, 370Z şi GT-R. Curios, cei de la Porsche nu au atacat "lista" creată în urma unor dueluri neoficiale, ci utilizarea fără drept a siglei mărcii pe respectivele bannere adunate sub campania intitulată sugestiv "How to beat the Germans".
"Problema rezidă în faptul că au utilizat sigla Porsche fără a avea drepturi asupra acesteia.
Sigla este proprietatea Porsche şi nu dăm dreptul de utilizare niciunei companii fără a avea permisiunea noastră", spun oficialii Porsche, care confirmă faptul că nu au nicio problemă cu subiectul campaniei. "Nu am analizat în detaliu ceea ce comunică Nissan, dar nu avem o problemă cu asta", spune Andrea Baker, directorul biroului de PR al Porsche UK.via | The Guardian
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Carlos Tavares, șeful Stellantis, a anunțat că grupul multinațional este dispus să-și schimbe strategia către un viitor electrificat. Acest lucru se va întâmpla dacă se va schimba opinia generală despre mașinile electrice la nivel politic. (29.11)
-
Constructorul britanic de automobile a dezvoltat o stație ultra-rapidă de încărcare pentru mașinile electrice. Aceasta are o putere de până la 450 kW. (28.11)
-
Potrivit presei internaționale, șeful Volkswagen, Thomas Schafer, recunoaște că marca germană nu mai este competitivă. În acest context, este planificată o reducere de costuri de 10 miliarde de euro. (28.11)
-
Toyota înlocuiește emblema albastră specială pentru modelele hibrid cu un punct
-
Am văzut pe viu noua Dacia Duster: 5 modificări importante + VIDEO
-
Noua generație Porsche Panamera este aici: galerie foto și informații
-
Electricul Renault 5 va debuta la Geneva: va costa circa 25.000 de euro
-
Noua Tesla Model 3 facelift este „cea mai bună mașină pe care o poți cumpăra” în Norvegia
observ cate cunostiinte ai tu despre cifrele de vanzari si despre calitatea autoturismelor in general daca zici ca nissan este in anonimat...
Amintit-va ca Audi acum vreo 4-5 ani a avut o reclama foarte agresiva la Alfa, BMW, Mercedes si Volvo... reclama aceea cu cheile care impreuna faceau 4 cercuri, adica sigla Audi si nimeni nu a comentat nimic.
Sincer cred ca Porsche se cam simte amenintat de Nissan. Evident nu ma refer la Micra sau Primera.