Recall pentru 76.460 de exemplare Ford Focus in Europa

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 22.02.2008
Ford va chema in service 76.460 de exemplare Focus 1.6 TDCi din cauza unor probleme de coroziune la nivelul unui rotor.

Esential

76.460 de exemplare Focus vor fi supuse recall-ului european.

Ford a anuntat astazi, printr-un comunicat oficial, faptul ca va initia in scurt timp un recall pentru 76.460 de exemplare Focus in Europa. Toate unitatile in cauza sunt dotate cu motorul TDCi de 1.6 litri.

Problema consta, spun oficialii Ford, in faptul ca "modulul care invarte ventilatorul motorului poate aduna depozite de sare in lunile de iarna, astfel ca exista riscul coroziunii acestei piese". Toate exemplarele care vor fi supuse recall-ului sunt construite intre 2004 si 2006.

"Clientii vor fi invitati la service prin curier, urmand ca punctele de service sa controleze si sa puna la punct problema acoperita total de garantie", afirma oficialii Ford in comunicatul de presa.

Via | Automotive News 

Taguri: Focus, Ford

Comentarii (6)

  • baietii cu loganul
    pe unde sunteti? nu-i asa ca focus e o masina de rahat?
    0 0
  • george
    IN REALITATE...
    ...problema e mult mai cotoioasa...dar au facut si ei ca altii...au aruncat un pic de praf in ochii fraierilor ca sa nu se isterizeze lumea...cine stie ce pericol de incendiu sau alta duda din asta este in realitate...lasand la o parte traducerea care nu e tocmai cea mai fericita, motivul invocat e cusut cu multa ata alba: modulul care declanseaza/gestioneaza functionarea ventilatorului de radiator nu se afla in "drumul sarii" (adica in dreptul fluxului de aer de la calandru sau in partea de jos a compartimentului motor unde ar putea fi improscat cu zloata sau apa sarata (in mod normal, la masinile moderne, exista un scut de protectie - cel putin fonica - iar acesta impiedica improscarea de la roti) . Si chiar daca ar fi asa, coroziunea la un asemenea element nu ar necesita un recall "rapid", adica cu invitatie. Pur si simplu ii asteapta la revizii si ii rezolva atunci...In sfarsit, daca tot s-a pomenit mai sus, reiau si eu subiectul chiar daca unii o sa sara-n sus ca impingem discutia spre Logan, indiferent de topic: ultimul recall la Logan chiar a fost pentru o problema de coroziune...macar astia nu au incercat sa abureasca pe nimeni...
    0 0
  • Victor
    Chiar...acum pentru unii pocniti nu ar trebui sa fie Focus o masina de rahat? Ca doar a facut recall...
    0 0
  • focus
    ..cine nu are focus sa se abtina la comentarii ..
    0 0
  • george
    PUTINA MODERATIE...
    @gy"...sa se abtina (de)la comentarii..."? E cam intransigent exprimata opinia...un pic chiar dictatorial/superior si nu cred ca e cazul... N-as fi chiar asa de sigur ca detinerea unei masini iti da automat dreptul sa vorbesti despre acea masina sau ca nedetinerea unei anume masini te duce direct in categoria ignorantilor...Am vazut destui oameni cu fel de fel de masini care n-aveau habar de multe aspecte (solutii tehnice, reparatii, costuri piese, samd.) si am vazut destui care stiau detalii tehnice si multe alte chestii despre Golf-uri/Astre/Calibre/Corrado-uri/samd desi aveau Dacii sau alte cazane...fiindca se interesau, studiau, ajutau cunoscuti la reparatii, se mai dadeau din cand in cand cu ele, samd...
    0 0
  • Owner
    Cei care nu au condus sau cunosc focusul sa se abtina....vorba de mai sus....Focusul a fost , este si va fi peste tot ce este competitie in clasa lui de pret (deci inclusiv vw si altele).Sunt cele mai fiabile si sigure din clasa C.NO MORE COMMENTS!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru