Renault: "Latitude nu este urmaşul lui Vel Satis"

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 21.06.2010
Renault a anunţat că noul Latitude, copia europeană a modelului Samsung SM5, nu este înlocuitorul vechiului vârf de gamă Vel Satis. Francezii poziţionează Latitude ca varianta cu patru uşi a modelului Laguna.

Primele imagini ale noului Renault Latitude au născut o mulţime de speculaţii în presa internaţională, toate sursele indicând un succesor pentru vechiul şi puţin popularul Vel Satis. Constructorul francez a decis că este momentul să lămurească publicul larg şi a negat zvonurile privind un urmaş al vechiului său vârf de gamă.

În schimb, Renault a precizat că Latitude vine să ajute vânzările actualului Laguna, berlina cu cinci uşi nereuşind să convingă publicului din cauza designului controversat. Francezii intenţionează să promoveze derivatul coreeanului Samsung SM5, ca o variantă sedan a actualului Laguna, mult mai atractivă şi capabilă să se bată cu nume puternice din segment: Citroen C5 şi Opel Insignia.

Primele exemplare Latitude vor fi livrate publicului european începând cu lunile ianuarie şi februarie ale anului viitor. În ceea ce priveşte golul lăsat de îngroparea lui Vel Satis, Renault va miza probabil pe o variantă europeană a viitorului Samsung SM7, aşteptat să debuteze pe piaţa sud-coreeană în următorii ani.

Comentarii (17)

  • Eronat
    Urata , fara personalitate cu miros de chinezarie , asta e prima mea impresie .
    11 30
  • Gina Bagina
    ai dreptate razvanis! este o catastrofa de masina! in curand Renault va fii Samsung!
    7 21
  • putin nedumerit
    hmmm
    sa inteleg ca se va fabrica in paralel cu Laguna? foarte ciudat... am facut o comparatie rapida... Latitude e cu 20 cm mai lung decat Laguna, cu 2 cm mai lat, si 4 cm mai inalt... daca Latitude la 4.89 m lungime nu este inlocuitorul vel satis-ului, asta inseamna ca viitorul model de clasa mare va avea peste 5 metri?!??
    14 3
  • @razvanis, aceeasi impresie cred ca a avut-o si mamica ta cand te-ai nascut tu.
    20 8
  • Iubirea mea Service FOR Renaul
    Renault e dependent de service ca unii de tutun! TOT.. absolut TOT cade mai repede decat la oricare din masini!
    6 29
  • :)))
    unii dau din gura fara sa gandeasca!! deh e romania... eu cred k mai kinezaria e un bmw care face toate lansarile acolo si cred ca au deschis si fabrica..
    5 5
  • mda...
    Laguna 3 se plaseaza in top 3 la calitatea fabricatiei pe segmentul ei, iar eu nu am auzit de la proprietari nemultumiri majore... copiii cu tuleie pe fata, spargatorii de seminte de la scarile blocurilor si trepadusii de pe la concurenta, ar face bine sa ia o pauza... nu e cazul sa se agite atat...
    25 2
  • din ce vad io in foto......
    nu pare mai mult decat un Megane actual putin mai lucrat.........
    Oricum daca vezi un Vel Satis pe strada nai cum sa nu intorci capu dupa el .........
    va fi el mai ciudat da are ceva ce il face mai 'unic' decat decat multe alte masini exclusiviste.......
    6 15
  • Renaul vea ca masina asta sa o vanda ca o versiune sedan a lui Laguna, pentru ca Laguna (care e hatchback) nu se vinde bine. Pai stati putin, fostele generatii Laguna s-au vandut amandoua in versiuni hatckback si break si s-au vandut foarte bine. Cum la fostele generatii nu s-a pus problema ca nu au in gama si versiunea sedan si tocmai acum "s-au prins" ca au nevoie de asa ceva?
    Eu cred ca in alta parte e problema, nicidecum asa cum o vad francezii. Si tare mi-e teama ca nici asa nu vor avea vanzari prea mari.
    4 19
  • Semtex
    @LauCalin
    te "doare"?! hai nu ma innebunii ! :)) tu ai vw beetle si esti fan volvo... putin te intereseaza pe tine Renault. Si de ce ma rog nu ar avea succes Fluence? unde vezi tu problema? argumenteaza, nu arunca pastila asa la misto
    16 2
  • @ SEMTEX
    pai daca el crede ca laguna a fost un succes in versiunile anterioare , ce vrei? Adevarat laguna 1 s-a vandut bine , laguna 2 asa si asa dar cu laguna 3 e nasol, ne referim la vanzare fata de concurenta. (nu a prins stilul pentru ca masina este supoer dotata si confortabila , am mers cu laguna 3 din galti la iasi )
    5 0
  • @semtex
    Stai linistit, ca nu ma "doare" nimic. Nu inteleg care e treaba cu Fluence, aici se vorbeste de Latitude (dar lasa, nu te obosi sa gandesti mai mult, doar acuza).
    RTI si-a dat seama la ce ma refeream cand am zis ca alta e problema, si anume design-ul. O fi Laguna o masina buna, oricum nu e locul unde sa vorbim despre asta, pentru ca nu despre asta e vorba aici, dar la capitolul design concurenta sta mai bine. Altfel zi-mi motivele pentru care Laguna nu se vinde. Ca faza ca nu are versiune in 3 volume nu prea tine si am zis de ce. Pentru ca nici versiunile anterioare nu au avut si totusi s-au vandut (mult) mai bine.

    Off topic: faza cu masina mea, ca sa te linistesti, a fost o oferta prea buna ca sa o refuz (era aproape noua si nu aveam ce absolut nimic ce sa-i reprosez). Initial credeam ca am facut prostia vietii, insa e o masina ok (inclusiv tehnic) si iar de spatiu mai mare nu prea am nevoie (la 24 de ani, altfel vezi o masina :)) ) Oricum Volvo ramane marca mea preferata, iar daca voi fi sanatos si vor merge treburile mai bine in viitor (ca acum e criza asta nenorocita), o sa-mi iau altceva. Dar deocamdata nu ma pot gandi la alta masina :)
    3 15
  • semtex
    *corectie Latitude, nu fluence

    @RTI
    stiu povestea, nu trebuie sa-mi spui... Laguna 2 a avut ceva probleme de calitate intre 2001 si 2003 care au degradat imaginea si reputatia modelului... dupa 2003 problemele au fost remediate, da raul fusese deja facut... pt Laguna 3 s-a dorit cu totul altceva... Laguna 3 are o calitate a fabricatiei cel putin la fel de buna ca passat-ul, insa designul masinii nu place sub nicio forma... sincer, ca fan al marcii si eu am fost dezamagit, pt ca aveam alte asteptari de la Patrick le Quement... el a conceput Laguna 1 -o masina superba in opinia mea... la fel si Espace 3 din '98.. in fine, eu sunt optimist si cred ca vor veni vremuri mai bune
    12 0
  • semtex
    Latitude? in primul rand nu stim foarte multe de masina asta ca sa ne pronuntam asupra vanzarilor... E o prostie LauCalin, intelegi?
    Eu tot ce stiu acum e ca va fi o limuzina cu dimensiuni de bmw seria 5 pe care Renault vrea s-o incadreze in clasa medie... motorizari? echipamente? solutii tehnologice? nu putem decat sa speculam... eu speculez de ex. ca va fi pus un motor 3.0 V6 de 235 cp
    13 0
  • Florin
    Allloooooo!!!
    baieti, voi chiar nu observati ca seamana izbitor cu un Saab cu masca schimbata?!?!asta e problema majora la acest model.nu are identitate.Urata nu e, insa nu e un Renault.recunosc ca NU sunt fan al marcii, insa cand vad un Renault pe strada STIU ca este un Renault, aici....m-as uita probabil de vreo 5 ori pana i-as vedea sigla sa-mi dau seama.
    Cel mai tare ma oftic ptr industria auto din ziua de azi ca nu mai are propria identitate de marca, toti se copiaza unii pe altii, de parca ar fi murit designerii.Si e pacat ca astazi ne cumparam masini doar ptr ca ni se ofera 2-3000 de euro reducere si tochete etc., fara sa ne placa neaparat aspectul.si...probabil din cauza asta nu se mai obosesc nici fabricantii sa le faca sa arate foarte bine....IT SUCKS!!! :(
    0 6
  • e exact aceeasi poveste cu loganu facut pe la altii sub denumirea de nissan aprio de exemplu ..exact aceeasi kestie....knd vezi renault logan ai zice k e renault?nu..deci...e marketingu lor destept...ei isi extind piata de desfacere
    0 5
  • Florin
    pacat...
    Toti alearga dupa bani si uita sa faca MASINI...:(
    0 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru