Rolls-Royce dubleză personalul departamentului de personalizare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii Rolls-Royce au anunţat că vor dubla personalul diviziei de personalizare a modelelor pe care le produce. Aparent, cererea pentru personalizarea Rolls-urilor a atins un nivel record, iar echipa trebuie să se mărească cu designeri noi, ingineri noi şi manageri de proiect noi pentru a putea face faţă numărului mare de comenzi şi complexităţii acestor comenzi. Până la finele acestui an, echipa de personalizare de la Rolls-Royce va avea 50 de angajaţi, dublu faţă de numărul din prezent.
"Abilitatea de a personaliza un vehicul a fost dintotdeauna inima unui Rolls-Royce, aşa că este plăcut să vezi că, la peste 100 de ani de când suntem apogeul lumii auto, serviciile noastre de personalizare sunt încă dorite de clienţi din întreaga lume", a declarat Jolyon Nash, Directorul departamentului de Vânzări şi Marketing.
Printre elementele personalizate care îi pot fi adăugate unui se numără pachete de picnic care se potrivesc cu interiorul maşinii, dar şi soluţii luxoase de stocare a bunurilor proprietarilor. Unii clienţi au cerut chiar şi frigidere speciale pentru păstrarea şampaniei în portbagaj, în care să încapă un număr de sticle de şampanie al mărcii preferate, dar şi pahare asortate.
Pe lângă fabricarea propriu-zisă a elementelor cerute de client, echipa de personalizare de la Rolls-Royce trebuie să se asigure de durabilitatea respectivelor elemente.
Prin durabilitate, cei de la Rolls-Royce se referă atât la fezabilitatea unui proiect, cât şi la rezistenţa în timp a acestuia şi la calitatea materialelor utilizate şi la finisajele aplicate.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Rolls-Royce in Romania
-
Rolls-Royce Wraith Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

















Comentarii (0)