Seful designului Mazda trece la Renault
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Patrick le Quement, designerul-sef al celor de la Renault, se va retrage din activitatea profesionala la sfarsitul acestui an, urmand ca locul sau sa fie luat de Laurens van der Acker, cel care a coordonat pana acum activitatea de creatie de la Mazda.
Patrick le Quement este o personalitate foarte cunoscuta in lumea auto, fiind cel care a stat la originea ultimelor generatii de modele Renault. Vorbim de Twingo, Scenic, Espace 3 si 4 si mai ales de Megane 2 si Megane 3. Francezul activeaza de 20 de ani in cadrul Renault, reusind sa isi impuna stilul pe piata, desi pe langa cei care ii lauda stilul au existat destui fani ai marcii franceze care au sustinut ca liniile lui le Quement nu reprezinta corect istoria constructorului din Hexagon.
Inlocuitorul lui le Quement este seful biroului de design de la Mazda din 2006, van der Acker activand anterior in cadrul biroului Ford din Statele Unite (1998-2005). Experienta totala a olandezului in domeniul designului industrial nu depaseste 20 de ani, insa in portofoliul sau se regasesc conceptele Mazda din linia Nagare (Sassou, Senku, Kabura si Kazamai).
Foarte interesant este faptul ca Laurens van der Acker vorbeste fluent olandeza, engleza, italiana si germana, franceza nefiind printre limbile cunoscute. In aceste conditii, olandezul va lua parte la cursuri intensive pana in luna octombrie, atunci cand acesta va intra efectiv pe postul de designer-sef Renault.Liniile coordonate de van der Acker vor putea fi admirate in gama Renault abia din 2013, modelele constructorului francez fiind deja gandite si concepute pana inclusiv in 2012.
via | leblogauto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Carlos Tavares, șeful Stellantis, a anunțat că grupul multinațional este dispus să-și schimbe strategia către un viitor electrificat. Acest lucru se va întâmpla dacă se va schimba opinia generală despre mașinile electrice la nivel politic. (29.11)
-
Constructorul britanic de automobile a dezvoltat o stație ultra-rapidă de încărcare pentru mașinile electrice. Aceasta are o putere de până la 450 kW. (28.11)
-
Potrivit presei internaționale, șeful Volkswagen, Thomas Schafer, recunoaște că marca germană nu mai este competitivă. În acest context, este planificată o reducere de costuri de 10 miliarde de euro. (28.11)
-
Am văzut pe viu noua Dacia Duster: 5 modificări importante + VIDEO
-
Toyota înlocuiește emblema albastră specială pentru modelele hibrid cu un punct
-
Noua generație Porsche Panamera este aici: galerie foto și informații
-
Noua Tesla Model 3 facelift este „cea mai bună mașină pe care o poți cumpăra” în Norvegia
-
Aventura Alfa Romeo în F1 se încheie. Grafică specială pentru etapa finală din Abu Dhabi
cel de vine, va veni cu idei noi, o minte tanara si cred ca va face treaba destul de bine
oare va avea de a face si cu designul dacia? ;)