Şeful Lamborghini: "Nu vom folosi turbocompresoare până în 2020"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
În condiţiile în care tot mai mulţi constructori de renume apelează la o cilindree redusă şi un turbocompresor cu scopul de a reduce consumul şi emisiile, tot publicul se aştepta ca soluţia să fie adoptată şi pe piaţa supercarurilor. Unii au ales această modalitate, însă alţii continuă să ţină la tradiţia care i-a consacrat.
Este şi cazul celor de la Lamborghini, care au exclus varianta folosirii unui turbocompresor în viitorul apropiat. O declară însuşi Stephan Winkelmann, CEO-ul Lamborghini: "Momentan nu vom adopta această soluţie. Nu o văd în segmentul maşinilor super sport de-a lungul acestui deceniu, însă nici nu pot spune că ea nu va fi adoptată mai devreme sau mai târziu. Viitorul poate căpăta o formă proprie atunci când există reglementări de poluare. Tot ce pot să spun este că orice dezvoltare viitoare a tehnologiei nosstre se va face în deplină concordanţă cu tradiţia din Sant'Agata Bolognese", a concluzionat Winckelmann.
Noua generaţie a modelului de succes Gallardo va lăsa loc unui succesor abia peste doi ani şi, deşi mulţi se întrebau asta, nu va beneficia de un turbocompresor şi de o cilindree mai redusă.
Lamborghini promite să nu facă astfel de compromisuri momentan. Cu toate acestea, colegii de grup din Ingolstadt au lăsat să se înţeleagă că iau în considerare ideea unui Audi R8 disponibil într-o versiune cu turbocompresor.via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Mercedes-Benz marchează 125 de ani de la apariția modelului Mercedes 35 CP. Acesta este primul model din istoria mărcii care a purtat numele Mercedes și este, totodată, prima mașină modernă din istorie. (13.11)
-
Renault va deschide o expoziție nouă la sediul său de la Paris. Pentru asta, marca franceză va scoate la licitație 100 de mașini istorice de serie și de competiție pentru public. (07.11)
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)

















Comentarii (0)