Şeful piloţilor de teste Toyota a murit într-un accident cu prototipul LF-A Nurburgring Edition

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 24.06.2010
Cel mai experimentat pilot de teste al Toyota şi-a pierdut viaţa într-un accident petrecut la o aruncătură de băţ de circuitul de la Nurburgring. Hiromu Naruse era pilot Toyota de 47 de ani.

Esential

67 de ani avea pilotul japonez.
47 de ani şi-a petrecut Hiromu Naruse în cadrul Toyota ca pilot de teste.

Veştile bune şi cele proaste se succed cu repeziciune în lumea auto. După ce ieri admiram împreună primele poze-spion cu ediţia speciala Lexus LF-A Nurburgring Edition testat chiar pe circuitul care i-a dat numele, astăzi aflăm că şeful piloţilor de teste ai japonezilor a murit într-un accident în timp ce se afla chiar la volanul maşinii prezentate de noi.

Accidentul a avut loc pe o şosea deschisă traficului din preajma circuitului de la Nurburgring, în coliziune fiind implicaţi alţi doi piloţi de teste ai celor de la BMW. Deşi cei doi piloţi BMW au supravieţuit impactului frontal cu Lexus LF-A, Hiromu Naruse (67 de ani), şeful piloţilor de teste Toyota, a decedat pe loc.

Conform raportului poliţiei locale, toţi piloţii purtau căşti de protecţie, maşinile fiind înţesate cu sisteme de siguranţă, deşi acestea erau prototipuri de preproducţie. Autorităţile investighează în aceste momente cauzele producerii acestui accident.

Hiromu Naruse a fost angajat ca pilot de Toyota acum 47 de ani, pe parcursul anilor devenind şeful diviziei de Inginerie şi Evaluare a Produselor companiei nipone.

Naruse a fost implicat în majoritatea activităţilor pe care Toyota le-a derulat în motorsport, japonezul fiind principalul responsabil al dezvoltării celui mai puternic model creat vreodată de Toyota, LF-A.

via | Autoblog

Comentarii (19)

  • Dumnezeu sa-l ierte
    La 67 de ani sigur a facut hemoragie interna in urma socului. Trist ca se intampla asa ceva.

    Totusi asta poate o sa le dea ceva de gandit si driferilor si pilotilor de pe drumurile publice de la noi. Degeaba ai tu ditamai masina cu toate sistemele pe ea, daca intri cu mai mult de 100 in pom poate oricand sa faca poc ficatu in tine.
    35 1
  • Trist
    Rip!
    24 0
  • Alex Radoi
    Ce ciudat...
    Ciudat ca in urma unui impact frontal intre un supercar cu monococa de carbon (teoretic cea mai sigura "cusca" de protectie) si un turism aparent obisnuit a iesit mai sifonat supercarul.
    Cred ca va fi o mare lovitura de imagine pentru LF-A. Apropo, ala e cumva chiar un Serie 3?
    22 18
  • Raduca
    deci BMW este mai sigura! nu mai cumpar in viata Lexus!
    18 53
  • Un articol interesant despre Hiromu Naruse si creatiile sale
    http://www.autoblog.com/2010/06/23/seat-time-with-hiromu-naruse/
    15 3
  • De acord cu Ivanoff :)
    @Raduca daca traiesti dupa felul in care tragi concluziile ai mare grija data viitoare cand respiri, sa nu cumva sa fii sub apa.
    24 7
  • la peco!
    @ Raduca :

    oricum le iei de la peco, stnadul cu brloace si machete..asa ca nu mai conteaza care-i mai sigura..doar vezi sa scrie pe ele intre 1-3 ani :D
    20 3
  • @Alex Radoi
    Din cate stiu eu , cu cat monococa de carbon se sparge in bucati mai mici , cu atata absoarbe mai mult din soc. Deci mi s-ar parea mai normal ca LF-A sa iasa mai sifonat ;)
    18 1
  • Da, iese mai sifonat pt ca absoarbe mai bine socul tocmai pt ca cel din interior sa iasa mai putin sifonat, ceea ce aici nu a fost cazul, din pacate
    13 2
  • da da
    cred k jantele alea merg bine pe avensisul meu
    6 8
  • odihneasca-se in pace
    Cred ca a uitat ca e in Europa si mergea cam tare pe partea gresita
    8 5
  • Flaviu C
    rip
    batranul pilot murea in orice masina se afla. Nu stiu cati dintre voi au avut ghinionul sa experimenteze un accident (in cazul meu la 40km/h dupa franare, dar cu oprire brusca pt ca pamantul nu prea absoarbe socul) dar este f.nasol. In sensul ca te scutura puternic. Daca eram in Lexus, sau altul de varsta mea (23 ani) , probabil supravietuiam fara probleme.

    Oricum, foarte interesant este ca nu se stabileste vina in reportaj, nu scrie nicaieri cine a fost pe banda 'gresita' a drumului. Curios

    Odihneasca-se-n pace!
    10 1
  • RIP
    A murit unul din oamenii "emblema" de la Toyota. Pacat!
    Totusi, eu ma gndesc ca s-a intamplat ceva cu el. Din poza se pare ca accidentul s-a produs aproape frontal. Asta inseamna ca una dintre masini a iesit de pe banda ei si cred ca Naruse a facut asa (poate i-a venit rau la volan sau a facut un stop cardiac) si nu a putut sa mai fie atent la masina.
    Pe de alta parte, probabil nici organismul lui nu a mai putut face fata la impact, care s-ar parea ca nu a fost la viteza tocmai mica.
    9 3
  • Carlos
    eu n-am auzit niciun raport al politiei... voi va grabiti sa-l scoateti pe Naruse vinovat... mi se pare o idiotenie... nu v-ati gandit ca poate cel din BMW a facut o manevra gresita?
    8 4
  • 67 de ani
    Daca il tii pe unu de 67 ca pilot de curse, esti mai tampit ca el.
    In afara ca inconstientul a murit, a mai bagat si vreo doi in spital, unul saracul, in stare critica.
    Uitati-va si la poza, cine pe banda cui era?
    Odihnească-se in pace!
    7 9
  • Panzer
    conform politiei germane Hiromu Naruse conducea cu viteza si se incadrase pe contrasens sa ia curba.
    Cu aceasta ocazie a testat in premiera siguranta Lexusului pe pielea lui.
    11 3
  • krajla
    Video
    Ati observat ca in video spune "Nissan Lexus" sec 29?
    1 3
  • @
    ACUM sa va spun ceva ?
    TEstele de la Ncap sunt trucate , eu nu prima data vad cu BMW loveste o VOLVO sau un LEXUS si BMW-ul e mai tare .
    Dar la Ncap acolo e altceva intrati si vedeti .
    Eu nu laud Dacia sau renault , ci BMW . Merge vorba de constructorul PREMIUM cu cele mai bune motoare din lume si cele mai bune vanzari , oare cum de oameniii aleg aceasta marca destul de scumpa ????
    Ca e buna si sau ca e cu Lexus in Fatza sau cu Audi le face praf, .
    Dumnezeu sa-l ierte pe japonez nu putem pune in calcul viata unui om cu lumea auto el nu are nici o vina .
    10 11
  • @
    Nu dati minus dar ganditiva ca la Ncap e destul sa maresti viteza la impact cu 5 km/h de la 65 la 70 si ii faci o imagine BMW-ul cam ca de Toyota.
    Sunt multe smecherii in lumea asta la care oamenii cad prada .
    Asta e marketing-ul e facut sa triseze si oamenii sa inghita parjoala.
    11 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru