Şeful Volkswagen, mulţumit de performanţele Skoda şi Seat
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Martin Winterkorn, şeful concernului Volkswagen, a declarat că este mulţumit de rezultatele obţinute de Skoda şi SEAT în decursul anului 2011. Skoda este printre mărcile cu cea mai rapidă creştere din lumea auto, iar Winterkorn consideră că aceasta arată succesul strategiei multi-marcă aplicată de acest concern. În ceea ce priveşte marca Seat, Winterkorn a declarat că ibericii sunt pe drumul cel bun cu restructurarea şi că vânzările sunt în creştere, iar noi modele vor debuta pe piaţă pentru a-i creşte competitivitatea. Totodată, marca Seat începe să lupte şi în China, iar rezultatele obţinute îl mulţumesc pe Winterkorn.
Şeful Volkswagen a infirmat zvonurile care anunţau lansarea unei mărci de motociclete în concernul Volkswagen, respectivele produse fiind singurele elemente lipsă în portofoliu. Winterkorn a declarat: "Motocicletele sunt, fără îndoială, obiecte frumoase. Dar nu avem niciun plan să intrăm în acest domeniu".
Via | AutomotiveNewsEurope (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Americanii de la J.D. Power au publicat cel mai recent top al fiabilității mărcilor din industria auto. 2025 U.S. Initial Quality Study plasează Lexus și Nissan pe primele două locuri, în timp ce Audi se află la coada clasamentului. (01.07)
-
BMW M2 CS, noul model de performanță al bavarezilor, se bucură de o cerere peste așteptări. Din acest motiv, marca germană va mări producția noului model pentru a face față cererii „uriașe.” (01.07)
-
Ford Transit împlinește 60 de ani de existență în 2025. De-a lungul celor 6 decenii de producție, Transit s-a dovedit a fi cel mai popular model utilitar al mărcii americane și este în continuare un model de succes. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (5)