Şeful Volkswagen, mulţumit de performanţele Skoda şi Seat
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Martin Winterkorn, şeful concernului Volkswagen, a declarat că este mulţumit de rezultatele obţinute de Skoda şi SEAT în decursul anului 2011. Skoda este printre mărcile cu cea mai rapidă creştere din lumea auto, iar Winterkorn consideră că aceasta arată succesul strategiei multi-marcă aplicată de acest concern. În ceea ce priveşte marca Seat, Winterkorn a declarat că ibericii sunt pe drumul cel bun cu restructurarea şi că vânzările sunt în creştere, iar noi modele vor debuta pe piaţă pentru a-i creşte competitivitatea. Totodată, marca Seat începe să lupte şi în China, iar rezultatele obţinute îl mulţumesc pe Winterkorn.
Şeful Volkswagen a infirmat zvonurile care anunţau lansarea unei mărci de motociclete în concernul Volkswagen, respectivele produse fiind singurele elemente lipsă în portofoliu. Winterkorn a declarat: "Motocicletele sunt, fără îndoială, obiecte frumoase. Dar nu avem niciun plan să intrăm în acest domeniu".
Via | AutomotiveNewsEurope (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Maserati a înregistrat recent o nouă marcă înregistrată la Oficiul pentru Brevete și Mărci din Statele Unite. Noua marcă MC25 sugerează un potențial înlocuitor pentru actualul Maserati MC20. (12.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (5)